اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پایگاه داده و SQL برای علوم داده با پایتون
مسیر آموزشی

آموزش پایگاه داده و SQL برای علوم داده با پایتون

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Hima Vasudevan0
  • زمان:2 ساعت و 22 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دانش عملی SQL برای حرفه‌های حوزه داده مانند دانشمندان داده، تحلیلگران داده و مهندسین داده حیاتی است. اکثر داده های موجود در دنیا داخل دیتابیس ها جا گرفته است. SQL زبانی قدرتمند برای برقراری ارتباط و استخراج داده از پایگاه‌های داده است. در این دوره شما SQL را بطور کامل از مقدماتی‌‌ترین دستورات مانند Select گرفته تا مفاهیم پیشرفته مانند دستورات Join می آموزید. بعد از گذارندن این دوره شما قادر خواهید بود: از دستورات پایه SQL مانند Select، Insert، Update و Delete استفاده کنید. نتایج را با استفاده از دستورات Where، Count، Distinct و Limit فیلتر کنید. تفاوت بین DML و DDL را درک کنید. روی جداول با دستورات Create، Alter و Drop کار کنید. از پترن‌های مربوط به Stringها و Rangeها استفاده کنید، نتایج را مرتب‌سازی و گروه‌بندی کنید و از توابع داخلی پایگاه داده استفاده کنید. Sub-query بسازید و با چند جدول کار کنید. بعنوان یک دانشمند داده با استفاده از Jupyter بوسیله پایتون و SQL به پایگاه داده متصل شوید. با مفاهیم پیشرفته‌ای مانند Stored Procedureها ، Viewها، تراکنش‌های ACID و انواع Joinها کار کنید.
دوره آموزش پایگاه داده و SQL برای علوم داده با پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Hima Vasudevan مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایگاه داده و SQL برای علوم داده با پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی