اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متدولوژی علم داده
مسیر آموزشی

آموزش متدولوژی علم داده

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Alex Aklson0
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر یک میانبر برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده وجود داشته باشد، یادگیری نحوه‌ی فکر کردن و کار کردن مانند یک دانشمند داده موفق، همان میانبر است. در این دوره، متدولوژی را یاد می‌گیرید و سپس آن را برای مقابله با هر سناریوی علم داده به کار می‌بندید. شما دو متدولوژی قابل توجه علم داده را بررسی خواهید کرد: متدولوژی بنیادی علم داده و متدولوژی شش مرحله‌ای CRISP-DM و نحوه‌ی به کارگیری آن‌ها را خواهید آموخت. اکثر دانشمندان داده‌ی باتجربه برای حل مسائل علم داده از این متدها یا متدهای مشابه استفاده می‌کنند. ابتدا با نحوه‌ی شکل‌گیری مسئله‌ی کسب‌وکار/پژوهشی آشنا می‌شوید. یاد می‌گیرید که دانشمندان داده چگونه داده‌ها را به دست می‌آورند، آماده می‌کنند و تحلیل می‌کنند. کشف می‌کنید که چگونه اعمال شیوه‌های متدولوژی علم داده به اطمینان از مرتبط بودن داده‌های استفاده‌شده برای حل مسئله و دستکاری مناسب آن‌ها برای پاسخ به سوال کمک می‌کند. سپس، در مورد ساخت مدل داده، استقرار آن مدل، روایت داستانی داده و دریافت بازخورد یاد خواهید گرفت. با استفاده از سناریویی الهام‌گرفته از دنیای واقعی و از طریق آزمایشگاه‌های پیشرونده‌ای که در دفترچه‌های یادداشت Jupyter و با استفاده از پایتون میزبانی می‌شوند، مانند یک دانشمند داده فکر خواهید کرد و مهارت‌های متدولوژی علم داده خود را توسعه خواهید داد. این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف که به دنبال ورود به حوزه علم داده هستند. متخصصان شاغل که به دنبال ارتقای مهارت‌های خود در علم داده هستند. هر کسی که به یادگیری نحوه‌ی حل مسائل پیچیده با استفاده از داده‌ها علاقه‌مند است.
دوره آموزش متدولوژی علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Alex Aklson مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متدولوژی علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی