اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع اکسل
مسیر آموزشی

آموزش جامع اکسل

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Dennis Taylor0
  • زمان:9 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به دوره آموزش جامع اکسل خوش اومدید! بیایید شروع کنیم که کامل بر اکسل مسلط بشیم. مایکروسافت اکسل قدرت مند ترین و محبوب ترین نرم افزار صفحه گسترده جهان هست و در این دوره با استاد برجسته این نرم افزار یعنی دنیس تیلور اکسل رو فرا می‌گیریم. باهم یاد بگیریم که چطور به بهترین نحو داده‌ها رو وارد، و سازمان دهی کنیم، محاسبات رو با توابع ساده انجام بدیم، با صفحات گسترده متعدد کار کنیم، ظاهر داده‌ها و سلول‌ها رو تغییر بدیم، و نمودار و PivotTable بسازیم. همچنین در درس های دیگر این دوره آموزش اکسل به توابع قدرتمند خانواده IF، VLOOKUP و COUNTIF می‌پردازیم؛ ابزارهای Goal Seek، Solver و سایر ابزارهای آنالیز داده رو بررسی می‌کنیم؛ و در آخر خودکار کردن امور با ماکروها رو یاد می‌گیریم! آموزش‌های این دوره در محیط Excel 2016 که یکی از رایج ترین و پرکاربردترین نسخه‌های اکسل هست ضبط شدند، ولی این آموزش‌ها اساس اکسل رو آموزش میدن و با نسخه‌های قدیمی‌تر و جدیدتر اکسل هم کاملا سازگارند.
دوره آموزش جامع اکسل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Dennis Taylor مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع اکسل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی