اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهارت‌های انتشار مقاله
مسیر آموزشی

آموزش مهارت‌های انتشار مقاله

119,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 119,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانشجویان، اساتید و پژوهشگران معمولا ماه‌ها و گاهی سال‌ها زمان خود را صرف کار پژوهشی می‌کنند. پس از پایان یافتن این تحقیقات علمی، قدم بعدی معرفی اطلاعات جدید بدست آمده و مستند کردن آن به شکل یک مقاله علمی و چاپ مقاله در مجلات مختلف است. پژوهش‌ها انجام نمی‌شوند که در یک گوشه کتاب‌خانه یا در آرشیو دانشگاه‌ها و مراکز علمی بمانند، پس انتشار پژوهش به معنی چاپ آن در قالب یک پایان‌نامه یا کتاب نیست بلکه منظور انتشار گسترده‌ی پژوهش به منظور توسعه دانش در اکوسیستم مربوطه است. یکی از شیوه‌های مختلف انتشار پژوهش چاپ نتایج پژوهش در قالب یک مقاله در مجلات معتبر علمی است.  انتشار نتایج پژوهش به صورت مقاله در مجلات معتبر علمی نیازمند یک سری فنون و مهارت‌های ویژه است که ما در این دوره سعی کردیم روند انتشار یک مقاله در مجله علمی را به صورت کارگاهی مرور کنیم.
دوره آموزش مهارت‌های انتشار مقاله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید رسانیوم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 119,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت‌های انتشار مقاله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی