اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع جاوا
مسیر آموزشی

آموزش جامع جاوا

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:David Gassner0
  • زمان:6 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر می‌خواهید برای گوشی‌های موبایل، کامپیوترهای دسکتاپ یا برای وب برنامه بسازید، باید با جاوا آشنایی داشته باشید. در این دوره اصول و مبانی یادگیری Java (نسخه استاندارد) را برای شما فراهم کرده‌ایم تا بتوانید اولین برنامه‌تان را با جاوا بسازید یا به تنهایی قادر به بررسی ویژگی‌های مختلف این زبان باشید. در این دوره آموزش جاوا از مباحث بسیار مقدماتی شروع می‌کنیم و گام به گام پیش می رویم. به شما نشان می دهیم چگونه Java و IntelliJ IDEA را نصب کنید و کار با متغیرها، انواع داده‌ها، کلمات کلیدی و دیگر مولفه‌های مهم این زبان را شروع کنید. همچنین به شما آموزش می‌دهیم تا با استفاده از منطق‌ها و حلقه‌های شرطی، جریانِ برنامه را کنترل کنید، با استفاده از فریم ورک‌های مجموعه‌های جاوا، داده‌ها را ذخیره کنید و با طرز بکارگیری اصول کدنویسی شیء محور مانند وراثت و چندریختی توسط جاوا آشنا شوید.
دوره آموزش جامع جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط David Gassner مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی