اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش جامع فتوشاپ

409,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 409,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:جولیان کوست0
  • زمان:6 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فتوشاپ مطرح ترین نرم افزار استاندارد صنع گرافیک برای ساخت آثار بصری و خلاقانه است. چه یک فرد حرفه ای خلاق باشید چه تازه این راه را در پیش گرفته اید، یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ بهترین سرمایه گذاری است که در کار خود می توانید انجام دهید. در این دوره اصول و مبانی فتوشاپ را به صورت کامل و گام به گام شما آموزش می دهیم.از مقدماتی ترین مباحث شروع میکنیم، نحوه باز کردن و کار با اسناد و شخصی سازی رابط کاربری فتوشاپ را یاد بگیرید و ویرایش تصاویر را آغاز کنید. نحوه برش زدن و تغییر اندازه تصاویر، ایجاد کادرهای انتخاب دقیق، کار با لایه ها و ماسک ها، روتوش تصاویرو استفاده از Smart Object ها و لایه های Adjustment را فرا می گیرید تا تغییرات غیرمخربی را روی تصاویر خود اعمال کنید. همچنین نکاتی درباره کار با متون و افکت های لایه به شما آموزش می دهیم. در انتهای این دوره آموزش Photoshop یاد می گیرید از فتوشاپ استفاده کنید تا به تصاویر دلخواه خود دست یابید. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است. ( آموزش های این دوره در محیط فتوشاپ نسخه 21 ضبط شده است و با نسخه های جدیدتر هم کاملا سازگار است)
دوره آموزش جامع فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جولیان کوست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 409,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی