اطلاعات دوره
گرامر پیشرفته در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس
مسیر آموزشی

گرامر پیشرفته در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس

204,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 204,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.9
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگرچه بخشی در آزمون آیلتس وجود ندارد که فقط به گرامر زبان انگلیسی معطوف شود اما این از اهمیت آن کم نمی‌کند و برای رسیدن به نمره بالا در این آزمون بین‌المللی، شما نیازی اساسی به مطالعه گرامرهای پیشرفته دارید. شما با دانستن طیف گسترده‌ای از گرامر پیشرفته (مشروط بر استفاده‌ی صحیح و روان از آن‌ها و البته بدون اشتباهات پایه‌ای) قادر خواهیدبود پیشرفت خود در صحبت کردن و نوشتن را بیشتر حس کنید، زیرا درست همینجاست که به طور فعال از ساختارهای گرامر برای بیان ایده‌های خود استفاده خواهید کرد.   علاوه بر این، گرامر به شما کمک می‌کند تا در مهارت‌های ریدینگ و لیسنینگ آیلتس نیز پیشرفت کنید به این دلیل که شما با ساختارهای دستور زبان بیشتر آشنا خواهیدبود و خواهید توانست آنچه را که در آزمون آیلتس از شما می‌خواهند درک کنید.   تاثیر گرامر در محاسبه نمره آزمون IELTS گرامر به عنوان یکی از 4 مولفه ارزیابی نمره‌ی مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس بوده و بررسی آن توسط ممتحن با در نظر گرفتن آیتم‌های زیر انجام می‌گیرد:    استفاده درست از فرم‌های کلمه درک نحوه نوشتن جملاتی با ساختار پیچیده میزان توانایی در گسترش دامنه‌‌ی ساختارهای دستوری  استفاده دقیق از گرامر زبان (یعنی به حداقل رساندن تراکم خطا)   هدف از این کارگاه 3 ساعته معرفی و آشناسازی متقاضیان با سطح انتظارات ممتحنین رسمی آزمون آیلتس در مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ به لحاظ طیف گرامر پیشرفته‌ قابل استفاده برای نمره‌ی 7 به بالا و نیز آموزش نحوه‎ی به‌کارگیری آن‌ها است.    کاربران عزیز دقت داشته باشند  مطالب گرامری بیان شده در این وبینار، بخشی از محتوای دوره IELTS Speaking Booster (آموزش اسپیکینگ آیلتس) با تدریس استاد محسن خاکی را نیز تشکیل می دهند. کسانی که قبلا دوره IELTS Speaking Booster را گذرانده اند نیازی به گذراندن این وبینار ندارند.
دوره گرامر پیشرفته در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 204,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره گرامر پیشرفته در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شبنم

عالی بود ممنون از استاد خاکی عزیز

بهمن

سلام در حین صحبت ها استاد اشاره می کنن که فایل کلاس در دسترس دانشجویان قرار می گیرد ولی من هر چی نگاه می کنم این فایل وجود ندارد !؟

پدرام

سلام خیلی عالی بود مطالب ارائه شده و من کلی بهره بردم. امیدوار بودم گرامر if هم گفته بشه ولی گفته نشد. بازم ممنون از وبینارهای خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی