اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ISO 27001:2022 برای مجریان اصلی
مسیر آموزشی

آموزش ISO 27001:2022 برای مجریان اصلی

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Aron Lange0
  • زمان:7 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شبکه‌ها و فناوری اطلاعات تغییر گسترده‌ای در نحوه تعامل افراد، کسب و کارها و سازمان‌ها ایجاد کرده‌اند. با جهانی شدن و دیجیتالی شدن مداوم، اطلاعات به دارایی‌ای حیاتی برای موفقیت اکثر سازمان‌ها تبدیل شده است. با این حال، دارایی‌های اطلاعاتی در معرض انواع ریسک‌هایی قرار دارند که رازداری، تمامیت و در دسترس بودن آنها را تهدید می‌کنند. حملات اخیر بدافزارهای رمینتی تنها نمونه‌ای از تهدیداتی است که توانایی مختل کردن یک سازمان را به طور کامل دارند. بنابراین، دارایی‌های اطلاعاتی نیازمند حفاظت کافی هستند. ISO 27001 استاندارد جهانی برای سیستم‌های مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) است. این استاندارد راهنمایی‌های دقیقی در مورد نحوه ایجاد، پیاده‌سازی، عملیاتی کردن و نگهداری ISMS با هدف محافظت از دارایی‌های اطلاعاتی سازمان ارائه می‌دهد. در این دوره شما درباره اهمیت امنیت اطلاعات و خانواده استانداردهای ISO 27000، از جمله ISO 27000، ISO 27001 و ISO 27005، خواهید آموخت. این دوره تمام آنچه را که برای ایجاد و پیاده‌سازی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات خود، از جمله حاکمیت امنیت اطلاعات، مدیریت ریسک و انطباق، نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. دوره همچنین به شما کمک می‌کند تا درک کنید که سازمان‌ها چگونه از سیستم‌های مدیریتی برای دستیابی به اهداف خود استفاده می‌کنند. منابع پیاده‌سازی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره منابع قابل دانلودی است که برای پشتیبانی از پروژه پیاده‌سازی شما ارائه می‌شود. شما به مجموعه‌ای از قالب‌ها و منابع دسترسی خواهید داشت که می‌توانید آنها را برای مطابقت با نیازها و الزامات خاص سازمان خود سفارشی کنید.
دوره آموزش ISO 27001:2022 برای مجریان اصلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Aron Lange مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ISO 27001:2022 برای مجریان اصلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی