اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع یونیتی (Unity)
مسیر آموزشی

آموزش جامع یونیتی (Unity)

989,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 989,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به یادگیری موتور بازی‌سازی یونیتی پرداخته می‌شود. این دوره به این صورت برنامه‌ریزی شده است که از مقدمات شروع شده و به مباحث پیشرفته تر می پردازد. هدف از برگزاری دوره آموزش جامع یونیتی چیست؟ هدف از برگزاری این دوره، آشنایی با یونیتی و برنامه نویسی سی شارپ به صورت مرحله به مرحله از مباحث مقدماتی تا مباحث پیشرفته است. شرکت در این دوره آموزشی به شما کمک خواهد کرد تا درک خود را از برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی ارتقا دهید. در کنار این موضوع موتوجه خواهید شد که ساخت بازی با یونیتی از نظر زمان و هزینه چقدر کم‌تر از سایر موتورهای بازی‌سازی خواهد بود. دوره آموزش دوره آموزش جامع یونیتی برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی که به ساخت بازی علاقه‌مند است می‌تواند در دوره شرکت کند. این دوره آموزشی به نحوی تدوین شده که تمام کسانی که در دوره شرکت می‌کنند به راحتی بتوانند دوره را به اتمام برسانند. برای شرکت در دوره آموزش دوره آموزش جامع یونیتی چه پیش‌نیازهایی لازم است؟ این دوره هیچ گونه پیشنیازی ندارد تنها کافیست بلد باشید که چگونه کامیوتر را خاموش و روشن کنید.
دوره آموزش جامع یونیتی (Unity) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایوب کمره‌ئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 989,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع یونیتی (Unity) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی