اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایجاد رابط کاربری پویا (UI) برای وب‌سایت‌ها
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد رابط کاربری پویا (UI) برای وب‌سایت‌ها

209,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 209,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ایجاد رابط کاربری پویا (UI) برای وب‌سایت‌ها، مهارت‌های لازم جهت ورود به شغل طراحی تجربه کاربری (UX) را به شما یاد می‌دهد. در این دوره شما طراحی یک وب‌سایت، ایجاد طرح و نمونه اولیه را برنامه‌ریزی می‌کنید و طراحی ها را برای دریافت بازخورد آزمایش خواهید کرد. همچنین، شما یاد می‌گیرید که چگونه در جلسات نقد و بررسی طراحی درگیر بحث شوید و چگونه بازخورد بدهید و دریافت کنید. در پایان این دوره، شما یک پروژه طراحی جدید برای گنجاندن در پورتال حرفه‌ای UX خود خواهید داشت. علاوه بر این، شما یاد خواهید گرفت که چگونه برای مشاغل طراحی UX سطح ابتدایی جستجو کنید، رزومه‌ای ایجاد کنید که مهارت‌ها و دستاوردهایتان را برجسته کند و وب‌سایت نمونه کار حرفه‌ای خود را ایجاد کنید. مدرسان این دوره طراحان و محققان UX فعلی Google هستند و شما فعالیت‌های عملی را انجام می‌دهید که سناریوهای طراحی UX واقعی را شبیه‌سازی می کنند. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: هر مرحله از چارچوب تفکر طراحی UX (همدلی، تعریف، ایده پردازی، نمونه‌سازی، آزمایش) را برای ایجاد یک وب‌سایت واکنش‌گرا اعمال کنید. طراحی معماری اطلاعات و ایجاد نقشه سایت برای طراحی وب‌سایت‌ها. طرح‌های رایج برای صفحات وب را اعمال کنید. یک مطالعه قابل استفاده را برنامه‌ریزی کنید و انجام دهید تا بازخورد در مورد طراحی‌ها جمع‌آوری کنید. بر اساس بینش‌های تحقیقاتی، طراحی‌ها را تکرار کنید. با سیستم‌های طراحی کار کنید. یک پروژه طراحی جدید را به پورتال حرفه‌ای UX خود اضافه کنید.
دوره آموزش ایجاد رابط کاربری پویا (UI) برای وب‌سایت‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 209,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد رابط کاربری پویا (UI) برای وب‌سایت‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی