اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رایگان مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی
مسیر آموزشی

آموزش رایگان مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی

199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :18 نظر4.4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سعید علیا0
  • زمان:1 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره بازاریابی و فروش تلفنی، شامل ساختار مکالمه حرفه‌ای و نکات مورد نیاز برای مکالمه تلفنی با مشتری احتمالی است. در این دوره ابتدا مفاهیم اصطلاحات پرکاربرد فروش را یاد می‌گیرید سپس با روش‌های درک عمیق از نیاز واقعی مشتری در حین مکالمه تلفنی آشنا خواهیم شد و در انتها ساختار دیالوگ بازاریابی و فروش تلفنی را از لحظه تماس با مشتری تا انتهای دیالوگ و پیگیری پس از آن را توضیح خواهیم داد و نمونه دیالوگ تلفنی رو با هم پیش خواهیم برد. در هر سازمانی فروش به عنوان یک فرایند بسیار مهم شامل: ارتباط با مشتریان، تعامل با آنها، ایجاد روابط دوستانه و انجام مذاکرات برای فروش محصولات و خدمات است. کارشناسان فروش باید با استفاده از تکنیک‌های فروش و مهارت‌های ارتباطی، محصولات و خدمات را به مشتریان معرفی کنند و آنها را قانع کنند که این محصولات و خدمات برای آنها مناسب هستند. دوره مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی، شامل ساختار مکالمه حرفه‌ای و نکات مورد نیاز برای مکالمه تلفنی با مشتری احتمالی است. در این دوره ابتدا مفاهیم اصطلاحات پرکاربرد فروش را یاد می‌گیرید تا بتوانید در قالب یک کارشناس فروش حرفه‌ای با همکاران و فضای کسب‌وکار خود تعامل ایجاد کنید. در بخش دوم شما را با روش‌های درک عمیق از نیاز واقعی مشتری آشنا خواهیم کرد و در جلسات سوم تا ششم نیز ساختار دیالوگ فروش تلفنی از لحظه تماس با مشتری تا انتهای دیالوگ و پیگیری پس از آن را توضیح خواهیم داد و نمونه دیالوگ تلفنی رو با هم پیش خواهیم برد.  
دوره آموزش رایگان مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید علیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان مکالمه حرفه‌ای بازاریابی و فروش تلفنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی