اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش لینک‌سازی 2023 - لینک‌سازی برای افزایش ترافیک سایت
مسیر آموزشی

آموزش لینک‌سازی 2023 - لینک‌سازی برای افزایش ترافیک سایت

149,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 149,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Anton Voroniuk0
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش لینک‌سازی 2023، تمامی مراحل راه‌اندازی لینک‌های موثر بررسی می‌شود و همچنین درک کاملی از نحوه کار موثر با تاکتیک‌های لینک‌سازی و ایجاد کمپین‌های موفق برای به دست آوردن مشتریان وفادار، افزایش ترافیک و رشد کسب‌وکار آنلاین خود پیدا خواهید کرد.  در دوره آموزش لینک‌سازی 2023 چه می‌آموزیم؟ عملکرد لینک‌سازی به چه صورت است و مزایا و معایب آن چیست؟ لینک‌سازی ما را به چه اهدافی می‌رساند؟  چگونه لینک‌سازی موفقی را راه‌اندازی و بهینه‌سازی کنیم؟  افزایش ترافیک هدفمند به وب سایت و صفحه فرود تنظیم بودجه کمپین، استراتژی مناقصه، چرخش تبلیغات و هدف گذاری چگونه در مورد کلمات کلیدی و گروه بندی کلمات کلیدی تحقیق انجام دهیم؟ چگونه بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی خود بودجه تعیین کنیم؟ کار با موثرترین ابزارهای ساخت لینک چگونه از ابزارهای Ahrefs گوگل آنالیتیکس، برای درک نحوه عملکرد لینک های خود استفاده کنیم؟ این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که می خواهند آخرین روندهای ساخت لینک را بیاموزند. فریلنسرهای سئو وبلاگ نویسان، کارآفرینان و صاحبان وب سایت هایی که می خواهند از طریق لینک سازی رشد کنند. بازاریابانی که در مورد ساخت لینک اطلاعات دارند اما می خواهد به ابزارها و استراتژی‌های مختلف نگاه کند.
دوره آموزش لینک‌سازی 2023 - لینک‌سازی برای افزایش ترافیک سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Anton Voroniuk مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 149,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لینک‌سازی 2023 - لینک‌سازی برای افزایش ترافیک سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی