اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش Kubernetes برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش Kubernetes برای مبتدیان

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Mumshad Mannambeth0
  • زمان:5 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش Kubernetes برای مبتدیان مطلق چه می‌آموزیم؟ یادگیری Kubernetes برای هر متخصص DevOps ضروری است. مهندسان DevOps همیشه مورد تقاضا هستند. به طور میانگین حقوق مهندسان DevOps در سیلیکون ولی 20 درصد بیشتر از مهندسان نرم‌افزار است. مهندسان DevOps به طور متوسط ​​140000 تا 200000 دلار در سال درآمد دارند. و یکی از مهارت‌های پرتقاضا از آن‌ها Kubernetes Deployment است. Kubernetes در لبه برش استقرار برنامه است. بهترین راه برای شروع حرفه‌ای DevOps، یادگیری نحوه استقرار موثر Kubernetes است. کوبرنتیز یک سیستم منبع باز برای خودکارسازی پیاده‌سازی، مقیاس‌بندی و مدیریت برنامه‌های حاوی است. این دوره برای افرادی است که هیچ تجربه‌ای در زمینه کوبرنتیز ندارند. پس از گذراندن این دوره و انجام تمرین‌های عملی کدنویسی، شما قادر خواهید بود برنامه‌های خود را در یک پلتفرم کوبرنتیز اجرا کنید. در این دوره، شما با مفاهیم اساسی کوبرنتیز آشنا خواهید شد، از جمله: مفاهیم اساسی کوبرنتیز، مانند مفاهیم اصلی، اجزای کوبرنتیز و نحوه عملکرد آنها نحوه پیاده‌سازی برنامه‌های خود در کوبرنتیز نحوه مقیاس‌بندی و مدیریت برنامه‌های خود در کوبرنتیز شما همچنین با تمرین‌های عملی کدنویسی، مهارت‌های خود را تمرین خواهید کرد. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند تا مفاهیم را درک کرده و اعتماد به نفس لازم برای استفاده از کوبرنتیز در پروژه‌های خود را کسب کنید.
دوره آموزش Kubernetes برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Mumshad Mannambeth مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Kubernetes برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی