اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آپاچی کافکا 3.0 برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش آپاچی کافکا 3.0 برای مبتدیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Stephane Maarek0
  • زمان:8 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آپاچی کافکا یک پلتفرم توزیع‌شده برای استریم داده‌ها است که به سرعت به یکی از محبوب‌ترین فناوری‌های کلان داده تبدیل شده است. کافکا به سازمان‌ها کمک می‌کند تا داده‌ها را از منابع مختلف جمع‌آوری کنند، آنها را پردازش کنند و به سرعت به آنها دسترسی داشته باشند. این دوره آموزشی به شما کمک می‌کند تا مفاهیم و کاربردهای کافکا را به‌طور کامل بیاموزید. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: معماری اکوسیستم کافکا را درک کنید. مفاهیم اصلی کافکا، مانند تاپیک‌ها، پارتیشن‌ها، بروکرها، رپلیکاها، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان را درک کنید. یک کلاستر کافکا را در کمترین زمان راه‌اندازی کنید. با استفاده از رابط خط فرمان کافکا (CLI) با کافکا کار کنید. کد تولیدکننده و مصرف‌کننده را با استفاده از API جاوا بنویسید. یک پروژه واقعی با استفاده از ویکی‌مدیا به‌عنوان منبع داده برای تولیدکننده و OpenSearch به‌عنوان سینک برای مصرف‌کننده پیاده‌سازی کنید. APIهای پیشرفته کافکا، مانند Kafka Connect و Kafka Streams را بررسی کنید. مطالعات موردی واقعی و موارد استفاده بزرگ کافکا را بیاموزید. کافکای پیشرفته برای مدیران را بررسی کنید. پیکربندی‌های پیشرفته تاپیک را تنظیم کنید. این دوره برای چه کسانی مناسب است: توسعه‌دهندگانی که می خواهند اصول آپاچی کافکا را یاد بگیرند، یک کلاستر راه اندازی کرده و اولین اپلیکیشن خود را بنویسند. معمارانی که می‌خواهند بفهمند آپاچی کافکا چگونه در معماری راه‌حل‌هایشان قرار می‌گیرد. هر کسی که به دنبال یادگیری تئوری کامل نحوه عملکرد آپاچی کافکا به عنوان یک سیستم توزیع شده است.
دوره آموزش آپاچی کافکا 3.0 برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Stephane Maarek مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آپاچی کافکا 3.0 برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی