اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design
مسیر آموزشی

آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مهدی شمشیری4.2
  • زمان:5 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ورق‌کاری یکی از مهم‌ترین فرایندهای تولیدی است. اگر اطراف خود را بادقت تماشا کنید قطعات فراوانی را مشاهده می‌کنید که با استفاده از ورق ساخته شده است برای مثال؛ کولر آبی، سینک ظرف‌شویی، گاز، بدنه یخچال‌های فروشگاهی و... توسط ورق ساخته شده‌اند. طراحی ورق (Sheet Metal Design) در نرم‌افزارهای صنعتی و طراحی انجام می‌شود. نرم‌افزار کتیا و سالیدورکس (solidworks) دو نرم‌افزار مهم در این زمینه هستند. نرم‌افزار سالیدورکس به علت محیط کاربری ساده موردپسند بسیاری از مهندسین است و در این آموزش به‌صورت کامل ورق‌کاری در سالیدورکس آموزش‌داده‌شده است.  معرفی دوره آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design دوره‌ی پیشرو یکی از جامع‌ترین آموزش‌ها در زمینه ورق‌کاری است که در نرم‌افزار سالیدورکس ارائه شده است. ما در این دوره از مقدمات طراحی ورق (sheet metal design) شروع به کارکرده و به مطالب مهم ورق‌کاری می‌رسیم. در ابتدا به مفهوم تار خنثی و k-factor می پرداریم و مفهوم ورق گسترش‌یافته را می‌آموزیم. در ادامه تمام ابزارهای مربوط به خم‌کاری (bending) و شکل‌دهی ورق (sheet) را بررسی می‌کنیم. ما می‌توانیم قطعاً طراحی شده در محیط features را نیز وارد محیط ورق‌کاری کرده و با ابزار insert bend ورق‌های مختلف را طراحی کرد. در نهایت به سراغ روش ذخیره‌سازی با فرمت dwg و dxf می‌رویم و با مثال‌های کاربردی آموزش را به پایان می‌رسانیم. مثال‌های انتهای فصل شامل طراحی سینک، طراحی ورق با اشکال خاص و طراحی بدنه درپوش کولر است. هدف دوره آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design هدف اصلی این دوره آموزش روش ورق‌کاری در نرم‌افزار سالیدورک است. با گذراندن این دوره نه‌تنها اصول طراحی ورق در سالیدورک را می‌آموزید بلکه نکات مربوط به ورق‌کاری در صنعت نیز مورد بررسی قرار گرفته و روش محاسبه طول گسترده ورق آموخته می‌شود. دوره آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره مناسب دانشجویان، صنعت گران و علاقه‌مندان به صنعت ورق‌کاری است.
دوره آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مهدی شمشیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع ورق‌کاری در سالیدورکس - Sheet Metal Design را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی