اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع Reading IELTS
مسیر آموزشی

آموزش جامع Reading IELTS

849,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 849,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مریم کوشافر0
  • زمان:11 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش جامع Reading IELTS دوره مهارت خواندن در آیلتس به منظور کمک به شرکت کنندگان در آزمون آیلتس طراحی شده است. این دوره شامل پیش نیازهای شرکت در این آزمون ، موارد ابتدایی و کلیدی در زمینه مهارت خواندن بطور کلی، نحوه پاسخگویی به انواع سوالات آیلتس، موارد مربوط به مهارت خواندن صرفا در آزمون آیلتس و منابع لازم برای تقویت بیشتر این مهارت میشود. از آنجایی که نمونه سوالات کار شده در دوره برگرفته از نمونه تستهای پیشین آیلتس است، فراگیرانی که در سطح مبتدی زبان انگلیسی هستند بهره چندانی نخواهند برد. این دوره برای کاندیداهایی طراحی شده است که نمره هدف آنها ۶ به بالا است و اطلاعات واژگان و دستور زبان آنها در حد متوسط است چرا که بصورت پیش فرض اینطور تصور میشود که آنها از بعضی جملات و واژگان آگاه هستند و کاربرد و معنی آنها را میدانند.  نکات ذکر شده در این دوره میتواند برای کسانی که قصد شرکت در آزمونهای دیگری دارند هم مفید باشد چرا که موارد بیان شده به تقویت مهارت خواندن هم بطور کلی و هم بطور خاص برای آزمون آیلتس کمک میکنند. در ابتدای دوره یک آزمون ارزیابی نمره ریدینگ قرار داده شده تا شرکت کنندگان بتوانند توانایی پاسخگویی به سوالات را قبل از دوره بسنجند. در پایان دوره نمونه تست دیگری قرار داده شده است که از آن طریق فراگیران تاثیر استفاده از نکات گفته شده در طول دوره را بررسی خواهند کرد. در یکی از بخشهای انتهایی دوره منابع مختلفی برای مطالعه و تمرین بیشتر معرفی شده‌اند تا فراگیران بتوانند با خواندن متون مختلف در موضوعات مختلف درک مطلب خود را تقویت کرده و سرعت عمل خود در زمان پاسخ گویی به سوالات را بالا ببرند. در ابتدای دوره، فراگیران با اطلاعات پیش نیاز برای مهارت خواندن آشنا میشوند و با انواع متون و تفاوتهای محتوایی آنها آشنایی پیدا میکنند. پس از آن، انواع سوالاتی که در آزمون آیلتس مورد استفاده قرار میگیرند با مثال معرفی شده و نحوه پاسخگویی به آنها توضیح داده میشود. برای بخاطر سپردن بهتر اطلاعات نمونه دیگری از هر سوال که عینا قبلا در آزمون استفاده شده است پاسخ داده میشود. در مرحله بعدی، نکات مهم و اساسی مربوط به دانش واژگان، دستور زبان و علائم نگارشی بیان میشود و تاثیر داشتن این اطلاعات بر نحوه پاسخگویی به سوالات با مثال توضیح داده میشود. گام بعدی معرفی منابع مکمل و اضافه است. در این بخش انواع مختلف منابع بصورت کتاب و وب سایت معرفی میشود تا فراگیران فرصت تمرین و مطالعه بیشتر را داشته باشند و بدانند که تقویت مهارت خواندن نیاز به مطالعه مطالب متنوع دارد. این دوره بر اساس متنهای موجود در آزمونهای آکادمیک آیلتس طراحی شده است ولی این به آن معنی نیست که متقاضیان شرکت در آزمون جنرال امکان استفاده از این دوره را ندارند. اگر چه از لحاظ محتوایی متون انتخاب شده برای دو آزمون متفاوت است، اما نوع سوالات به کار برده شده تفاوتی ندارد و روش پاسخگویی نیز به یک صورت میباشد. متقاضیان آیلتس جنرال میتوانند آموزشهای این دوره را روی نمونه سوالات جنرال پیاده کنند و با خیال آسوده سوالات را پاسخ دهند. 
دوره آموزش جامع Reading IELTS دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم کوشافر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 849,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع Reading IELTS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی