اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت پروژه (براساس ویرایش هفتم PMBOK)/ماژول 1
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت پروژه (براساس ویرایش هفتم PMBOK)/ماژول 1

659,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 659,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:مزدک عبائی4.2
  • زمان:4 ساعت و 48 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مدیریت پروژه (براساس ویرایش هفتم PMBOK) ماژول ۱ – استانداردی برای مدیریت پروژه‌ گستره دانش مدیریت پروژه یا PMBOK یا Project Management Body of Knowledge شناخته شده‌ترین مرجع مدیریت پروژه در سطح جهان محسوب می‌شود. از اواسط دهه ۱۹۹۰ میلادی تا به امروز ۷ ویرایش از این گستره دانشی توسط موسسه مدیریت پروژه (PMI) منتشر شده است. در طی حدود ۳۰ سال و هفت ویرایش، PMBOK تغییرات بسیاری را تجربه کرده است که مهم‌ترین این تغییرات را شاید بتوان تغییرات ویرایش ۶ به ۷ دانست. تا ویرایش ششم تمرکز PMBOK بر حوزه‌های دانشی و گروه‌های فرآیندی بود، اما در ویرایش هفتم تاکید PMBOK عمدتا بر اصول مدیریت پروژه و دامنه‌های عملکردی است. در عین حال تا ویرایش ششم آموزه‌های PMBOK عمدتا معطوف به چرخه‌های عمر پیش‌بینی پذیر بود، این در حالی است که ویرایش هفتم هر دو رویکرد پیش‌بینی‌ پذیر و چابک را در توسعه پروژه‌ها مورد توجه قرار می‌دهد. مجموعه ویرایش‌های PMBOK، به ویژه ویرایش‌های ۶ و ۷ را می‌توان مرجعی قابل اتکا برای مدیریت حرفه‌ای و موثر بر پروژه‌ها دانست. PMBOK علاوه بر آن‌که مرجعی قابل اتکا برای دانش مدیریت پروژه محسوب می‌شود، مهم‌ترین مرجع آزمون PMP، که شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین گواهی‌نامه حرفه‌ای در زمینه مدیریت پروژه است، نیز به حساب می‌آید. ویرایش هفتم PMBOK از دو بخش اصلی تشکیل شده‌است: بخش اول استانداردی برای مدیریت پروژه و بخش دوم راهنمای گستره دانش مدیریت پروژه. در بخش نخست شامل مقدمه، سیستم تحویل ارزش و اصول دوازده‌گانه مدیریت پروژه است و بخش دوم نیز هشت دامنه عملکردی مدیریت پروژه را پوشش می‌دهد.
دوره آموزش مدیریت پروژه (براساس ویرایش هفتم PMBOK)/ماژول 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مزدک عبائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 659,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت پروژه (براساس ویرایش هفتم PMBOK)/ماژول 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی