اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع مشتق و انتگرال
مسیر آموزشی

آموزش جامع مشتق و انتگرال

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش جامع مشتق و انتگرال، شامل مباحث مشتق، کاربردهای مشتق، انتگرال و کاربردهای انتگرال و انتگرال ناسره (نامتعارف یا غیرعادی) است. در این دوره آموزشی به طور کامل، نیاز دانشجوهای رشته‌های فنی – مهندسی و علوم پایه را در مباحث مشتق و انتگرال، (در سطح ریاضی عمومی یک) برآورده می‌کند. یادگیری مباحث مشتق و انتگرال، علاوه بر اینکه برای موفقیت در امتحان درس ریاضی عمومی یک، الزامی است، برای موفقیت در امتحانات دروس معادلات دیفرانسیل، ریاضی عمومی دو و بسیاری از دروس تخصصی رشته‌های مهندسی، به عنوان پیش‌نیاز توصیه می‌شود. اما به دلیل گستردگی بسیار زیاد سرفصل این مباحث و نداشتن زمان کافی در کلاس‌های حضوری، معمولاً اساتید نمی‌توانند کل مباحث و مثال‌های مرتبط با آن را بیان کنند. این آموزش که یک مجموعه کامل از تعاریف، قضایا، مثال و نکته است، حاصل سال‌ها تجربه تدریس اینجانب در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مختلف می‌باشد و با داشتن بیانی ساده و روان، سرفصل کامل و ارائه مثال‌های متنوع، می‌تواند در زمانی کوتاه، دانش شما را برای یادگیری عمیق این مباحث و موفقیت در امتحانات دانشگاهی، کنکور کارشناسی ارشد و آزمون‌های استخدامی، افزایش دهد. لازم به ذکر است، در صورتی که قبلاً آموزش ریاضی عمومی 1، را تهیه کرده‌اید، نیازی به تهیه این آموزش نخواهید داشت.
دوره آموزش جامع مشتق و انتگرال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم داورپناه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع مشتق و انتگرال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی