اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 2
مسیر آموزشی

آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 2

319,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 319,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Oluseye Kolawole2
  • زمان:4 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 2 چه می‌آموزیم؟ این دوره مفاهیم کلیدی، تئوری‌ها و اقداماتی را پوشش می‌دهد که یک EHS practitioner برای درک و توانایی نظارت و مدیریت ایمنی در هر محل کار، تأسیسات یا پروژه به آنها نیاز دارد. این دوره به تفصیل در مورد فرآیندهای برنامه‌ریزی، اجرا، بررسی و بهبود برای یک برنامه EHS در هر سازمان بحث می‌کند. چارچوب‌های ISO ،ILO و HSG برای مدیریت ایمنی در این دوره مورد بحث قرار می‌گیرند. این دوره همچنین چگونگی توسعه یک سیاست ایمنی و برنامه‌ها و رویه‌هایی را که در یک برنامه ایمنی برای موثر بودن آن مورد نیاز است، بررسی می‌کند. دوره HSE سطح 2 موضوعات بازرسی ایمنی، بررسی حوادث و گزارش و همچنین ارزیابی ریسک را با جزئیات کامل آموزش می‌دهد. این دوره مناسب چه افرادی است است: افرادی که مسئولیت نظارت بر سلامت و ایمنی در محیط کار را بر عهده دارند. سرپرستان خط، رهبران تیم، روسای بخش و مدیرانی که برای ارتقای ایمنی در محیط کار به دانش و مهارت نیاز دارند. بازرسان، سرپرستان و مدیران HSE هر کسی که به دنبال کسب دانش عمیق از مدیریت HSE است.
دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Oluseye Kolawole مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 319,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایمنی بهداشت و ضروریات محیط زیست - HSE سطح 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی