اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش جامع فتوشاپ

1,219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 1,219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  این دوره می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. در این دوره، شما از صفر یاد می‌گیرید که چگونه فتوشاپ را نصب و راه‌اندازی کنید و با برخی از ابزارها و ویژگی‌های آن آشنا شوید. همچنین، شما در این دوره با استفاده از هوش مصنوعی فتوشاپ و تکنیک‌های روتوش عکس کمی آشنا خواهید شد. علاوه بر این، شما پروژه‌های عملی متنوعی مانند طراحی پوستر، کارت ویزیت و کاور پست فضای مجازی را در این دوره یاد خواهید گرفت. دوره به زبانی ساده تدریس می‌شود و هیچ پیش‌نیاز خاصی ندارد، بنابراین برای شروع‌کردن یا حل مشکل در انجام پروژه‌های فتوشاپ خود بهترین گزینه است.  دوره فتوشاپ یک دوره یادگیری عملی و جامع درباره استفاده حرفه‌ای از نرم‌افزار فتوشاپ است. این دوره شامل آموزش مبانی ابتدایی و پیشرفته فتوشاپ است که به شما کمک می‌کند تا با ابزارها و فنون مختلف این نرم‌افزار آشنا شوید و بتوانید تصاویر خلاقانه و شگفت‌انگیزی را ایجاد کنید.  هدف اصلی از این دوره، آموزش دادن به شما درباره تنظیمات و ابزارهای مختلف فتوشاپ است. ایجاد افکت‌های ویژه، تغییر فقط بخشی از موضوعاتی هست که در این دوره بررسی خواهند شد.  در طول دوره فتوشاپ، شما با نحوه استفاده از ابزارهای پرکاربرد مانند قلم، برش، براش، لایه‌ها، تنظیمات رنگ، جلوه‌های نوین و اصول طراحی آشنا خواهید شد. همچنین، تکنیک‌هایی برای حذف پس‌زمینه، ترمیم تصاویر، و ترکیب عناصر مختلف تصویر آموزش داده خواهند شد.  دوره فتوشاپ راهی است برای به دست آوردن توانایی‌های لازم برای تبدیل ایده‌های خلاقانه‌تان به واقعیت. در این دوره، شما می‌توانید اقدام به ایجاد آثار گرافیکی بی‌نظیر کنید و تمرکز بر دقت و توانایی خلاقیت، کاوش کنید. همچنین در مکتب خونه انواع دوره آموزش فتوشاپ به عنوان مکمل و پیش نیاز این دوره موجود است.
دوره آموزش جامع فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابوالفضل قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی