اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدارهای الکتریکی یک
مسیر آموزشی

آموزش مدارهای الکتریکی یک

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محمد توسلی0
  • زمان:10 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مدارهای الکتریکی 1 یکی از مهمترین دروس رشته مهندسی برق محسوب شده و نیازمند یادگیری دقیق و عمیق مفاهیم مورد استفاده است. در این دوره آموزش مدار الکتریکی، از نکات پایه‌ای و به صورت کامل تدریس شروع شده و قدم به قدم مخاطب با کوچک‌ترین مباحث آشنا خواهد شد تا توانایی کسب مهارت‌های تحلیل کامل و اصولی مدارهای پیچیده‌تر را داشته باشد. با توجه به اینکه این آموزش پیش‌نیاز آموزش مدارهای الکتریکی 2 و همنیاز دروس اصلی دیگر همچون معادلات دیفرانسیل و غیره اسە. در این آموزش در حین تدریس، نکات مرتبط با دروس مربوطه در حد توان در قالب یادآوری مطرح گردیده تا تمرکز مخاطب فقط بر روی آموزش مدارهای الکتریکی 1 باشد. مباحثی که در این آموزش مطرح شده‌اند شامل عناصر مدار الکتریکی مانند سلف و خازن، قوانین KVL و KCL، تحلیل مدارهای الکتریکی به روش‌های حلقه، ولتاژ گره و غیره بوده، محاسبه مدار معادل تونن و نورتن، بررسی معادلات مرتبه اول RC و RL، مرتبه دوم RLC بوده و همچنین بررسی مدار در حوزه فازور و غیره است.. در صورتی که مخاطب موارد مطرح شده در آموزش را به اندازه کافی تمرین کند توانایی تحلیل و بررسی مدارهای الکتریکی به روش‌های مختلف را کسب خواهد نمود.
دوره آموزش مدارهای الکتریکی یک دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد توسلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدارهای الکتریکی یک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی