اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش متلب (MATLAB) برای مهندسین
مسیر آموزشی

آموزش متلب (MATLAB) برای مهندسین

779,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 779,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این آموزش متلب (MATLAB) مخصوص مهندسین تهیه شده است. اگر دانشجو یا مهندس مکانیک، هوافضا یا عمران هستید این آموزش را از دست ندهید. تمرکز این آموزش بر بیان مهم‌ترین نکات این نرم‌افزار به‌صورت علمی و اصولی در سریع‌ترین حالت ممکن است. نرم‌افزار متلب (MATLAB) یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای مهندسی به‌خصوص برای رشته‌های مهندسی برق، مکانیک، هوافضا و عمران است. متلب (MATLAB) ایده‌آل‌ترین پلتفرم برای محاسبات فنی / تخصصی (technical) است. بر خلاف سایر زبان‌های برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای محاسباتی که با اعداد کار می‌کنند، متلب تمامی محاسبات خود را با ماتریس‌ها و در حالت کلی با آرایه‌ها (Arrays) انجام می‌دهد . این ویژگی کلیدی متلب (MATLAB) باعث می‌شود مهندسین به ساده‌ترین شکل ممکن محاسبات لازم خود را انجام دهند و درگیر الگوریتم‌های محاسباتی سنگین و برنامه‌نویسی پیچیده نشوند. علاوه بر این متلب (MATLAB) توابع از پیش تعریف شده (built-in functions) بسیاری برای محاسبات دارند که کاربر را بی‌نیاز از برنامه‌نویسی طولانی و خسته‌کننده می‌کند.
دوره آموزش متلب (MATLAB) برای مهندسین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط میلاد وحیدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 779,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متلب (MATLAB) برای مهندسین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی