اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فروش: ساخت، راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores
مسیر آموزشی

آموزش فروش: ساخت، راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش فروش: ساخت، راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores چه می‌آموزیم؟ دوره راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores به این موضوع می‌پردازد که چگونه کسب‌وکارها و افراد می‌توانند محصولات خود را در پلتفرم‌های آنلاین مانند شاپیفای(Shopify) به فروش برسانند. شما در پایان این دوره یک فروشگاه تجارت الکترونیکی ساختگی را ایجاد خواهید کرد.  برای انجام این کار، یک فروشگاه شاپیفای ایجاد می‌کنید، اطلاعات لازم را اضافه می‌کنید و فهرست‌ محصولات ایجاد می‌کنید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از روش‌های ارتباط با مشتری، مانند تبلیغات و کمپین‌ها در فضای مجازی به مشتریان دسترسی پیدا کنید. کارمندان گوگلی که در حال حاضر در این زمینه کار می‌کنند شما را راهنمایی می‌کنند. آن‌ها به طور عملی و با ارائه مثال‌های شبیه‌سازی شده به شما آموزش می‌دهند و برخی از بهترین ابزارها و منابع مورد استفاده در این زمینه را به شما معرفی می‌کنند. برای گذراندن این دوره هیچ سابقه کاری‌ای لازم نیست. در پایان این دوره، شما قادر خواهید بود: درک استراتژی‌ها و شیوه‌های تجارت الکترونیک ضروری شرح نحوه انجام تحقیقات درباره بازار و محصول راه‌اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک ساختگی با استفاده از شاپیفای استفاده از گوگل ادز برای تعامل با مشتریان تجارت الکترونیک شرح اینکه چگونه ترندها بر کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک تأثیر می‌گذارند ایجاد یک تجربه جذاب برای مشتری با استفاده از بهترین شیوه‌ها به صورت آنلاین شرح فرآیند انجام سفارش از جمله پرداخت، نقطه فروش (POS)، حمل و نقل و تحویل بهینه‌سازی فرایند پرداخت برای مشتریان
دوره آموزش فروش: ساخت، راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فروش: ساخت، راه‌اندازی و مدیریت E-commerce Stores را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی