اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع پرینت سه بعدی
مسیر آموزشی

آموزش جامع پرینت سه بعدی

439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بعد از چندین انقلاب صنعتی حالا نوبت به پنجمین انقلاب صنعتی رسیده یکی از ارکان تأثیرگذار این انقلاب صنعت پرینت سه بعدی است که تقریباً روی تمام صنایع تأثیر گذاشته مطمئناً تابه‌حال چیزهایی راجع به پرینت سه بعدی شنیدید و یا ویدئویی از دستگاهی دیدید که قادر به ساختن هر چیزی هست. کمپانی‌های بزرگ سعی دارند با این انقلاب همراه شوند و هر روزه کاربردهای این تکنولوژی بیشتر و بیشتر میشه در حال حاضر اگر دانشجویی از پرینت سه بعدی سر در نیاره نمیشه گفت که آماده ورود به صنعته. ما یعنی من و همکارانم سعی داریم در این دوره همه چیز رو به صورت جامع از پرینت سه بعدی شرح بدیم.  تمام تکنولوژی های پرینت سه بعدی توضیح بدیم. راجع به تمام متریال‌های پرینت سه بعدی صحبت کنیم. از طراحی و اسکنرهای سه بعدی حرف بزنیم. نرم‌افزار اسلایسر پرینت سه بعدی رو به صورت کامل توضیح بدیم. و در آخر همه تجربه موم رو از کسب کار پرینت سه بعدی به شما انتقال بدیم تا شما هم با فضای بیزینسی این صنعت آشنا بشید.  این دوره نتیجه و حاصل تجربه و کار افرادیه که چند سالیه تو حوزه پرینت سه بعدی فعالیت تجاری دارن. پس اگر تصمیم دارید یک کسب‌وکاری در حوزه پرینت سه بعدی راه‌اندازی کنید این دوره حتماً میتونه به شما کمک پس اگر قصد دارید بدونید چرا این صنعت قراره انقلاب به پا کنه وقتو تلف نکنید
دوره آموزش جامع پرینت سه بعدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید گروه مدلسازی فنان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع پرینت سه بعدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی