اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدمات برنامه‌نویسی
مسیر آموزشی

آموزش مقدمات برنامه‌نویسی

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jennifer Campbell0
  • زمان:5 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برنامه‌سازی رایانه‌ای یا برنامه‌نویسی رایانه‌ای (به انگلیسی: computer programming) همان فرآیند طراحی و ساخت یک برنامه رایانه‌ای اجراپذیر برای به‌دست‌آوردن یک نتیجه رایانشی خاص، یا انجام یک عمل خاص می‌باشد. برنامه‌نویسی شامل عمل‌هایی مثل: تحلیل، ایجاد الگوریتم‌ها، رخ‌نمانگاری دقت الگوریتم‌ها و مصرف منابع و پیاده‌سازی آن الگوریتم‌ها به یک زبان برنامه‌نویسی انتخاب شده‌ است (که معمولاً به آن کدگذاری (coding) گفته می‌شود). کد منبع یک برنامه به یک یا بیشتر زبان نوشته می‌شود که این زبان برای «برنامه‌نویس» قابل فهم است (به جای کد ماشین که به صورت مستقیم توسط واحد پردازش مرکزی اجرا می‌شود). هدف از برنامه‌نویسی، پیداکردن ترتیبی از دستورالعمل‌ها است که انجام یک عمل را در یک رایانه، معمولاً برای حل‌کردن یک برنامه داده شده، خودکارسازی می‌کند (که می‌تواند تا حد یک سیستم‌عامل پیچیده باشد). بنابراین، یک برنامه‌نویسی حرفه‌ای نیاز به مهارت در چندین موضوع متفاوت دارد، که شامل دانش دامنه کاربردی، الگوریتم‌های خاص و منطق صوری است. برنامه‌نویسی به‌طور خلاصه یعنی تعیین یک سری دستور برای اجرا شدن توسط رایانه به منظور رسیدن به هدفی دلخواه. پشت هر کلیک ماوس و ضربه روی صفحه نمایش لمسی، یک برنامه کامپیوتری وجود دارد که باعث می‌شود همه چیز اتفاق بیفتد. این دوره به معرفی بلوک‌های اساسی برنامه‌نویسی می‌پردازد و به شما یاد می‌دهد که چگونه با استفاده از زبان پایتون برنامه‌های سرگرم‌کننده و مفید بنویسید. کیفیت تدریس و موضوع کاربردی این دوره باعث شده است که بیش از 418 هزار دانشجو در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند و دوره امتیاز 4.7 از 5 را طبق نظر دانشجویان دریافت کند.
دوره آموزش مقدمات برنامه‌نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jennifer Campbell مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدمات برنامه‌نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی