اطلاعات دوره
آموزش مبانی سیستم های نهفته
مسیر آموزشی

آموزش مبانی سیستم های نهفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امبدد سیستم‌ها (Embedded system) یا سامانه‌های نهفته سیستم‌های کامپیوتری هستند که با هدف مشخص در داخل یک سیستم مکانیکی یا الکترونیکی بزرگ‌تر تعبیه می‌شوند. واحد کنترل ماشین (ECU)، سیستم کنترل کننده لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، مدارات الکترونیکی ربات‌ها و سیستم هوشمندساز ساختمان‌ها مثال‌هایی از سیستم‌های نهفته هستند. معمولا تمام پروژه‌های مبتنی بر میکروکنترلر‌ها در دسته سیستم‌های نهفته قرار می‌گیرند. سیستم‌های نهفته با دریافت و پردازش رشته‌ای از ورودی‌ها از محیط و یا سیستم تاثیرات مشخصی بر روی محیط می‌گذارند. با توجه به گسترش دانش فنی بومی در زمینه امبدد سیستم‌ها در کشور، گسترش هوش مصنوعی و کاربردهای آن در این حوزه و نیز علاقه شرکت‌های دانش‌بنیان به فعالیت در این زمینه، این دوره آموزشی کوتاه با هدف معرفی کامل امبدد سیستم‌ها طراحی شده‌است. در این ویدئوی آموزشی موارد زیر مورد بحث قرار گرفته‌اند. ۱. امبدد سیستم‌ها چه سیستم‌هایی هستند و با چه هدفی طراحی می‌شوند. ۲. روش‌های طراحی امبدد سیستم ۳. تفاوت روش‌های طراحی امبدد سیستم‌ها ۴. توضیح مفاهیم پردازنده، میکروکنترلر، برد‌های توسعه ای سیستم های نهفته "مانند آردوینو و رزبری پای" ۵. تفاوت‌ها و کاربرد‌های میکروکنترلرها و بوردهای توسعه‌ای مانند آردوینو و رزبری پای ۶. اجزای یک سیستم نهفته ۷. معرفی فرصت‌های حوزه سیستم‌های نهفته ۸. معرفی تخصص‌های مربوط به سیستم‌های نهفته و نقشه راه دستیابی به این تخصص‌ها ۹. معرفی مفهوم جمع‌کننده سیستم (system integrator) ۱۰. بحث رابط کاربری در سیستم‌های نهفته ۱۱. هوش مصنوعی و سیستم‌های نهفته ۱۲. اینترنت اشیا و سیستم‌های نهفته بیشتر بدانید
دوره آموزش مبانی سیستم های نهفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدپارسا کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی سیستم های نهفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هادی

برای کسانی که اصلا هیچ چیز درباره سیستم های نهفته نمیدانند توصیه می شود. برای افرادی که کمی هم آشنایی دارند توصیه نمی شود.

کاربر مکتب‌خونه

سلام. این فوت کوزه گری بود. خدا خیرتون بدهد. یعنی تمام سئوالهای 20 سال اخیر من اینجا جواب داده شدند. درود بر شما.

کاربر مکتب‌خونه

ممنون بابت این ارائه. خدا خیرتون بده

کاربر مکتب‌خونه

بسیار زیبا توضیح داده بودید ممنونم ازتون کاملا تفهیم شد

محمدامین

عالی بود...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی