اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شروع طراحی UX: همذات‌پنداری، تعریف و ایده‌پردازی
مسیر آموزشی

آموزش شروع طراحی UX: همذات‌پنداری، تعریف و ایده‌پردازی

289,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 289,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش شروع طراحی UX شما را با مهارت‌های موردنیاز برای مشاغل سطح مبتدی در طراحی تجربه کاربری (UX) آماده می‌سازد. در این دوره، شما اولین مراحل فرایند طراحی یک پروژه که بتوان آن را در پورتفولیو خود قرار داد، پشت سر می‌گذارید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با کاربران همذات‌پنداری کنید، دغدغه‌های آن‌ها را درک کنید، با استفاده از بیانیه‌های مشکل، نیازهای کاربر را تعریف کنید و راه‌حل‌هایی را برای این مشکلات کاربری مطرح کنید. طراحان و محققین UX حاضر در گوگل به عنوان مربیان شما عمل خواهند کرد و شما فعالیت‌های عملی که مشابه سناریوهای طراحیUX در دنیای واقعی هستند را کامل خواهید کرد. نوآموزانی که هفت دوره این برنامه تخصص را کامل کنند، آماده ورود به مشاغل مبتدی به عنوان طراحان UX هستند. نیاز به هیچ سابقه تجربه‌ای نیست. در پایان این دوره قادر خواهید بود: با کاربران همذات‌پنداری نموده و نیازها و دغدغه‌های آن‌ها را درک کنید. نقشه‌های همذات‌پنداری، پرسونا، داستان کاربری و نقشه‌های سفر کاربری را برای درک نیازهای کاربران بسازید. بیانیه‌های مشکلی را بیان کنید تا نیازهای کاربر را تعریف کنند.  ایده‌هایی از راه‌حل‌های احتمالی برای مشکلات کاربران را مطرح کنید.  نظارت‌های رقابتی را اجرا کنید. شروع به طراحی یک اپلیکیشن تلفن همراه کنید، یک پروژه جدید که در پورتفولیو حرفه‌ای UX شما قرار می‌گیرد.
دوره آموزش شروع طراحی UX: همذات‌پنداری، تعریف و ایده‌پردازی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Google Career Certificates مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 289,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شروع طراحی UX: همذات‌پنداری، تعریف و ایده‌پردازی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی