اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماشین تراست: آشنایی با بلاک‌چین در 7 گام
مسیر آموزشی

آموزش ماشین تراست: آشنایی با بلاک‌چین در 7 گام

709,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 709,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر اصطلاحاتی مانند دفترکل توزیع شده، ریشه مرکل، مسئله ژنرال‌های بیزانسی، مکانیزم اجماع کار، معمای هش، کلید عمومی و خصوصی برایتان نامفهوم و ناآشناست حضور در این دوره به شما کمک خواهد کرد. من در این دوره تلاش می‌کنم که نحوه عملکرد تکنولوژی بلاک‌چین را به ساده‌ترین شکل ممکن و به‌دوراز اصطلاحات فنی پیچیده توضیح دهم.   من مدت‌ها کلمه بلاک‌چین را می‌شنیدم و با اینکه مفهوم آن تا حدودی برایم روشن بود، مکانیزم کار آن برایم قابل‌درک نبود. ازاین‌رو مقاومت بالایی حتی برای آزمون سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی داشتم. برای همین حدود سه سال پیش تلاش کردم که به روش خودم درک کنم در ورای آنچه که بلاک‌چین نامیده می‌شود چه می‌گذرد. من دانش فنی نداشتم و لذا مجبور بودم مطالب زیادی بخوانم تا فهم درستی از این تکنولوژی بیابم و البته که نتیجه هر چند سخت اما بسیار ارزشمند بود. بعد از طرح نتایج کارم در کلاس‌هایی که برای افراد غیرفنی بود متوجه شدم که می‌توانم درک درستی از بلاک‌چین به دیگران ارائه دهم. حالا تصمیم گرفتم آن را در اختیار افراد بیشتری بگذارم. این دوره در مورد معامله‌گری رمزارز نیست و صرفاً به تکنولوژی پشت بیت‌کوین، یعنی بلاک‌چین می‌پردازد؛ بنابراین اگر به دنبال یادگیری نحوه ترید در بازار کریپتو هستید، این دوره به درد شما نمی‌خورد. اما اگر کنجکاوید که با شاهکار پشت رمزارزها آشنا شوید برایتان جالب خواهد بود. اگر اصطلاحاتی مانند دفترکل توزیع شده، ریشه مرکل، مسئله ژنرال‌های بیزانسی، مکانیزم اجماع کار، معمای هش، کلید عمومی و خصوصی برایتان نامفهوم و ناآشناست حضور در این دوره به شما کمک خواهد کرد. من در این دوره تلاش می‌کنم که نحوه عملکرد تکنولوژی بلاک‌چین را به ساده‌ترین شکل ممکن و به‌دوراز اصطلاحات فنی پیچیده توضیح دهم.  به نظر من بلاک‌چین نه‌تنها زیربنای بسیاری از صنایع خواهد شد، بلکه یادگیری آن می‌تواند درک عمیق و بنیادین از بازار رمزارزها به ما بدهد.
دوره آموزش ماشین تراست: آشنایی با بلاک‌چین در 7 گام دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیدمرتضی حسینی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 709,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماشین تراست: آشنایی با بلاک‌چین در 7 گام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی