اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بازارهای مالی

1,199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 1,199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نمودار شمعی از حالات متداول و بسیار پر کاربرد برای نمایش قیمت‌ها در بازارهای مالی است. رفتارها و اقدامات خریداران و فروشندگان و جریان عرضه و تقاضا موجب تغییرات قیمتی شده و تغییرات قیمت، حالات و الگوهای مختلفی را در نمودارها ایجاد می‌کند. از سال‌ها قبل، بررسی این الگوهای ایجاد شده یکی از راه‌های مرسوم و پر کاربرد برای فهم بهتر و تحلیل وضعیت قیمت، تمایلات خریداران و فروشندگان ارائه دورنمایی تقریبی از آینده بوده است.پ یکی از موضوعات کلیدی که همواره به عنوان دغدغه برای معامله‌گران و تحلیلگران بازارهای مالی است، ادامه یا تغییر روند است. به بیان دیگر، فعالان بازارهای مالی همواره علاقه‌مند هستند که بدانند قیمت یک نماد معاملاتی تا کجا بر اساس روند فعلی (صعودی یا نزولی) ادامه داشته و در چه موقعیت‌هایی امکان تغییر و برگشت روند (از صعودی به نزولی و یا بالعکس از نزولی به صعودی) متحمل است. به‌وسیله الگوهای شمعی (کندل‌استیک) می‌توان به نشانه‌ها و شواهد مناسبی جهت فهم بهتر امکان ادامه روند یا برگشت و تغییر روند دست پیدا کند. فراهم ساختن امکان در نظر گرفتن قیمت‌های آغازین و پایانی و همچنین بیشترین و کمترین قیمت هر دوره زمانی در قالب یک چارت و الگو و تحلیل هم زمان آن‌ها به صورت یکپارچه یکی از مزیت‌های مهم نمودارهای شمعی و الگوهای مربوطه نسبت به سایر شیوه‌های تحلیل قیمت است. همچنین باید توجه داشت که در الگوهای شمعی علاوه بر بررسی رفتار قیمت در یک دوره زمانی، امکان تحلیل چند دوره متوالی نیز فراهم شده است. هدف این دوره شناخت انواع حالات و تقسیم‌بندی‌های مربوط به الگوهای کندلی (شمعی) است که به درک روان‌شناسی بازار کمک کرده و یکی از پایه‌های تحلیلی را برای معامله‌گران فراهم می‌کند. در این آموزش سعی شده است تا تمام الگوهای شمعی را طبق دسته‌بندی آن‌ها آموزش داده و مثال‌های متعددی برای آن‌ها زده شود.
دوره آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان تنهایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوهای شمعی یا کندل استیک در بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی