اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مدیریت ارجاع‌دهی با استفاده از نرم‌افزار اندنوت (Endnote)
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت ارجاع‌دهی با استفاده از نرم‌افزار اندنوت (Endnote)

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:داود مهرابی0
  • زمان:2 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه نرم‌افزارها باعث افزایش سرعت، صحت و دقت پژوهش‌ها شده‌اند. از جمله این نرم‌افزارها می‌توان به اندنوت (EndNote) اشاره کرد که مدیریت ارجاع‌دهی را تسهیل نموده و ضمن صرفه‌جویی قابل‌توجهی در وقت پژوهشگران بر اعتبار تولیدات علمی آنها نیز افزوده است. با استفاده از این نرم‌افزار ضمن ایجاد یک کتابخانه آنلاین که امکان ذخیره ده‌ها هزار سند علمی گوناگون در آن وجود دارد، می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک به تازه‌ترین مقالات روز دنیا دسترسی یافت و از آنها در استناد درون - متنی (Citation) و پایان - متنی (Bibliography) استفاده کرد. همچنین می‌توان تنها با انجام تنظیمات بسیار ساده، سبک‌های ارجاع‌دهی مقالات، پایان‌نامه‌ها، و پروژه‌های پژوهشی را متناسب با استاندارد نشریات، دانشگاه و مراکز پژوهشی تنظیم نمود. شما در این دوره آموزشی با کاربردی‌ترین اصول استفاده از نرم‌افزار اندنوت شامل: دانلود و نصب نرم‌افزار، ایجاد کتابخانه اندنوت، ساخت گروه‌های کلان و زیر گروه‌ها، گروه‌های هوشمند، واردکردن اسناد مختلف به کتابخانه اندونوت، جستجوی مقالات به‌صورت آنلاین، جستجو در کتابخانه اندنوت، واردکردن منابع از کتابخانه اندنوت به محیط وُرد (Word)، انجام ویرایش‌های مورد نیاز، ایجاد حساب کاربری اندنوت آنلاین، نحوه استفاده از اندنوت آنلاین، ایجاد حساب کاربری اندنوت کلیک (EndNote Clich)، و همچنین با نکات و ترفندهای استفاده از این نرم‌افزار آشنا می‌شوید. از جمله اقداماتی که با استفاده از این نرم افزار می توان انجام داد عبارتند از: هنگام نوشتن متن مقاله به آسانی منابع را وارد متن کرده و به صورت خودکار آن را در پایان متن قرار دهید.  نوع استناددهی مقالات و متن خود را تعیین نمایید.  در منابع پژوهشی خود به آسانی جستجو کنید.  دقت و سرعت نگارش متن مورد نظر را افزایش دهید.  منابع را به صورت دستی و خودکار وارد کتابخانه اِندنوت نمایید.  متن کامل مقالات را از پایگاه داده ها جستجو نمایید.  مقالات پی.دی.اف خود را با ذخیره در یک فولدر به طور خودکار وارد اندنوت نمایید.  و امکانات متعدد دیگری که کار پژوهش را سازماندهی تر کرده و از اتلاف وقت جلوگیری بعمل می آورند. شرکت در این دوره برای چه کسانی مفید است؟شرکت در این دوره برای دانشجویان، پژوهشگران، نویسندگان، تولیدکنندگان محتوای علمی، و دست اندرکاران نشریات و مجلات مفید است.
دوره آموزش مدیریت ارجاع‌دهی با استفاده از نرم‌افزار اندنوت (Endnote) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط داود مهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت ارجاع‌دهی با استفاده از نرم‌افزار اندنوت (Endnote) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی