اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مسیر زیبا‌نویسی
مسیر آموزشی

آموزش مسیر زیبا‌نویسی

239,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 239,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر3.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:احمد منشی0
  • زمان:4 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره بر اساس سبک شکل گرا یا ( Shape_Oriented ) طراحی و تدوین شده که تلفیقی از علم ریاضیات و هندسه و هنر خوشنویسی است. در این سبک ما تمامی حروف الفبای فارسی را با استفاده از اشکال هندسی یاد میگیریم که دغدغه یادگیری را کمتر و سرعت آموزش را بیشتر میکند.در این سبک حروف الفبا بر اساس شباهت ساختاری در 4 فصل طبقه بندی شده و در هر فصل حروف و کلمات و جملات مخصوص آن فصل گنجانده شده است که امکان یادگیری پله ای را به مخاطب میدهد و تمرکز آموزش را بیشتر میکند. صفحات آموزش که به موازات ویدیوهای آموزشی قرار داده شده است طوری طراحی شده است که مخاطبین دوره بر اساس سطح آمادگی ذهنی خود میتوانند از آن بهره ببرند و همزمان با اندازه واقعی حروف و کلمات و مسیر حرکت آشنا شوند. به همین خاطر همه گروهای سنی میتوانند از آن استفاده ببرند .
دوره آموزش مسیر زیبا‌نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد منشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 239,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مسیر زیبا‌نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی