اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول طراحی پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی پیشرفته

659,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 659,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزشی طراحی پایه پیشرفته، تمام اصول و فنون طراحی پایه در سطح حرفه‌ای آموزش داده می‌شود. در این دوره علاوه بر اینکه تمام تکنیک‌های نقاشی طراحی چهره و تابلوی از صفر تا صد آموزش داده می‌شود و با ارائهٔ تمرین چالشی، مهارت‌های دستی و همچنین مهارت‌های ذهنی شما برای طراحی رشد خواهد کرد و علاوه‌برآن با رفع اشکالات در تمرین شما را همراهی خواهیم کرد تا تسلط کافی را به دست آورید. در این دوره از طراحی، تمامی نکات و تکنیک‌های طراحی به طور دقیق و با جزئیات بیشتر آموزش داده می‌شود و  کسری از تمارین چالشی  ارائه می‌شود که عضلات ذهن شما را درگیر  و همچنین مهارت دستی شما را بهتر خواهد کرد.  این تمارین به شما کمک می‌کند که به سطحی بالایی از طراحی برسید و بتوانید تسلط کافی بر دست، ذهن و چشمان خود در نقاشی داشته باشید
دوره آموزش اصول طراحی پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سبحان طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 659,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی