اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جامع دیپ لرنینگ برای پیش‌بینی قیمت سهام و استراتژی معاملاتی خودکار
مسیر آموزشی

آموزش جامع دیپ لرنینگ برای پیش‌بینی قیمت سهام و استراتژی معاملاتی خودکار

2,009,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 2,009,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره یکی از اولین و کامل‌ترین دوره‌های آموزش هوش مصنوعی و دیپ‌لرنینگ در بازار سهام و پیش‌بینی قیمت انواع دارایی‌های مالی و خودکارسازی معاملات است. تمامی اجراهای این دوره در پایتون و محیط ژوپیتر نوت‌بوک پیاده‌سازی می‌شود. شما در این دوره موارد زیر را می‌آموزید: استفاده از هوش مصنوعی و دیپ‌لرنینگ (یادگیری عمیق) برای پیش‌بینی قیمت سهام ساخت استراتژی معاملاتی بر پایه ی شبکه‌های عصبی DNN و RNN و LSTM و کسب سود از هر استراتژی بررسی 100 ها مدل شبکه عصبی برای هر سهام و کدنویسی برای انتخاب برترین استراتژی ممکن خودکارسازی استراتژی و معاملات خودکار (الگوریتمی) بر روی هر دارایی (شامل سهام، بیت‌کوین، ارزهای فارکس، سهام بورس تهران) بیان موارد تئوری موردنیاز برای هوش دیپ‌لرنینگ نصب و راه‌اندازی محیط‌های لازم برای اجرای یک هوش مصنوعی نکته بسیار جذاب این دوره، ساختار طراحی آن است که مناسب برای همه افراد حتی کسانی که کوچک‌ترین اطلاعی از هوش مصنوعی و دیپ‌لرنینگ و حتی پایتون ندارند، است. در این دوره تلاش شده تا با بیانی قابل‌فهم و قوت انتقال حرفه‌ای، مطالب موردنیاز به‌صورت جزئی برای دانشجویان تفهیم گردد تا بحث‌های ثقیل به‌راحتی منتقل گردند. طراحی دوره کاملاً کاربردی و در فضای عملی است و  یکی از جذاب‌ترین دوره‌هایی خواهد بود که در چند سال اخیر آن را مشاهده نموده‌اید.  
دوره آموزش جامع دیپ لرنینگ برای پیش‌بینی قیمت سهام و استراتژی معاملاتی خودکار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد جمالیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 2,009,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع دیپ لرنینگ برای پیش‌بینی قیمت سهام و استراتژی معاملاتی خودکار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی