اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ریاضی عمومی یک
مسیر آموزشی

آموزش ریاضی عمومی یک

769,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 769,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درس ریاضی عمومی 1، از دروس مشترک و پیش‌نیاز تمامی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه در مقطع کارشناسی بوده که علاوه بر آن یکی از دروس اصلی در کنکور کارشناسی ارشد نیز می باشد و سوال‌های زیادی از این درس، در کنکور دکترای بسیاری از رشته‌ها و آزمون‌های استخدامی برخی از سازمان‌ها، مطرح می شود. طبق موارد مطرح شده، یادگیری عمیق، پایه‌‎ای و کامل این درس مورد نیاز است که به دلیل گستردگی بسیار زیاد سرفصل این درس و نداشتن زمان کافی در کلاس‌های حضوری، معمولاً اساتید نمی‌توانند کل مباحث و مثال‌های مرتبط با آن را مطرح کنند. این آموزش که یک مجموعه کامل از تعاریف، قضایا، مثال‌ها و نکات با بیانی ساده و روان است در زمانی کوتاه یادگیری عمیق و موفقیت در امتحانات را برای شما در برخواهد داشت که حاصل سال‌ها تجربه تدریس در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی بوده و سرفصل این آموزش به طور کامل پوشش داده است. لازم به ذکر است، دانشجویان مقطع کاردانی (فنی و علوم)، این درس را با یکی از نام‌های ریاضی 6، ریاضی عمومی و یا ریاضی پایه می‌گذرانند، که متناسب با نیاز خود، می‌توانند از مباحث مختلف این آموزش برای موفقیت در امتحانات دانشگاهی و یا تقویت مبانی علمی خود، برای شرکت در کنکورهای کارشناسی و کارشناسی ارشد، استفاده کنند.
دوره آموزش ریاضی عمومی یک دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط مریم داورپناه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 769,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریاضی عمومی یک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی