اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر: انتخاب درست قطعات تا اسمبل
مسیر آموزشی

آموزش اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر: انتخاب درست قطعات تا اسمبل

1,199,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 1,199,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دنیای امروزه، کامپیوترها نقش بسیار مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. از کاربری‌های روزمره گرفته تا کاربردهای حرفه‌ای، کامپیوترها جزئی حیاتی از زندگی ما شده‌اند. اگر قصد خرید کامپیوتر داشته باشید حتما متوجه شده اید که بی نهایت انتخاب روبروی شماست و انتخاب درست قطعات کار بسیار دشواری هست. مقدار بسیار زیادی اطلاعات وجود داره که باید اونها رو یاد بگیرید، دسته بندی کنید، درست و غلط رو از هم جدا کنید و به عنوان یه متخصص هر روز خودتون رو آپدیت نگه دارید.  اگر قصد دارید برای خودتون یه کامپیوتر خوب خریداری کنید یا میخواهید در زمینه سخت افزار کامپیوتر کار کنید،انتخاب صحیح و اصولی قطعات کامپیوتر و مونتاژ آنها یک اصل اساسی و یه مهارت خیلی مهم برای شما هست. در این دوره آموزشی تمام این موارد که در ادامه گفته شده را فراخواهید گرفت.   با آموزش های این دوره شما مهارت کامل برای کسب درآمد از این رشته را فراخواهید گرفت و حتی میتوانید به عنوان متخصص اسمبل کامپیوتر استخددام بشید و یا برای خودتان کسب و کار مرتبط راه اندازی کنید.  ویژگی‌های دوره اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر آموزش انتخاب قطعات: در این دوره، ابتدا با نحوه انتخاب صحیح قطعات کامپیوتر آشنا می‌شوید. این بخش شامل معرفی پارامترهای مهم برای انتخاب هر قطعه سخت افزاری است. سپس به سراغ بازار میریم و اون قطعه رو با دیگر رقبای خودش بررسی میکنیم. در نهایت خواهید آموخت که چگونه هر قطعه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید. مونتاژ کامپیوتر: پس از انتخاب قطعات مناسب، شما با مراحل مونتاژ کامپیوتر آشنا می‌شوید. این مرحله شامل اتصال و نصب قطعات کامل یک کیس به صورت کامل است. از جعبه گشایی تا نصب و راه اندازی کامل کیس کامپیوتر را می آموزید.   تنظیم و راه‌اندازی: در ادامه با مراحل بعد از اسمبل کیس که شامل نصب سیستم عامل، درایورها، آپدیت بایوس، تست و بهینه‌سازی عملکرد سیستم، و تنظیمات امنیتی و می‌شود آشنا خواهید شد.  انتخاب قطعات برای کاربردهای خاص: دوره به شما اجازه می‌دهد تا قطعات مخصوص به کاربردهای خاص را انتخاب کنید. مثلاً اگر به گیمینگ علاقه دارید یا به کاربردهای مهندسی نیاز دارید، شما خواهید آموخت که چگونه قطعات مناسب برای این کاربردها را انتخاب کنید.رفع مشکلات و تعمیرات ساده: در نهایت، دوره به شما مهارت‌های لازم برای رفع مشکلات ساده سخت‌افزاری و تعمیرات اولیه را می‌آموزد. این به شما اعتماد به نفس بیشتری در مورد مدیریت کامپیوترتان می‌دهد. جمع بندی دوره " اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر، از انتخاب درست قطعات تا اسمبل حرفه‌ای " به شما امکان می‌دهد تا به عنوان یک کاربر آگاه در دنیای سخت‌افزار کامپیوتری عمل کنید. با محتوای این دوره، شما می‌توانید کامپیوتری با عملکرد بهینه برای نیازهای خود ایجاد کنید و مشکلات سخت‌افزاری احتمالی تان را حل کنید.این دوره به شما اعتماد به نفس و امکان مدیریت بهتر سیستم کامپیوترتان را می‌دهد و قدم اول شما برای یادگیری مهارتی فوق‌العاده جذاب و دوست داشتنی است.
دوره آموزش اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر: انتخاب درست قطعات تا اسمبل دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط اردشیر کاویانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,199,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسمبل حرفه‌ای کامپیوتر: انتخاب درست قطعات تا اسمبل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی