اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی

1,439,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,439,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحلیل تکنیکال روشی است برای پیش‌بینی قیمت در بازارها بر اساس مطالعه و بررسی تاریخچه قیمت و حجم مملات در آن بازار (داخلی و خارجی) است. این دوره طوری آموزش داده شده است که برای افرادی که صفر مطلق هم هستند کاربرد دارد و بالای 30 قسمت است. ما در این دوره قصد داریم مباحث تحلیل تکنیکال مقدماتی را به صورت ویژه و تخصصی (نه صرافا آموزش متون) تدریس کنیم و شما را به تحلیلگری تبدیل کنیم تا صرفاً یکی دو خط نقاشی نمی‌کند و بازار را بر اساس رفتار آن تحلیل می‌کند. در این دوره سعی کردم تا تجربه‌ی ۵ساله خود را زا بازارهای داخلی و خارجی در اختیار شما بزارم تا علاوه بر آموزش کامل به نکات مهم هم توجه کنید.  این دوره از صفر شروع کرده و ابعاد چارت را مورد بررسی قرار داده است. بعد از آموزش کامل ساختار چارت به انواع موارد اشاره شده و توضیحات کاملی در مورد نمودارها پرداختیم. تا به اینجا با ساختار کامل چارت‌ها، نمودارها و... توضیح دادیم. بعد از تدریس قسمت قبل می‌پردازیم به رابطه‌ی حجم با قیمت که یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دوره است همان‌طور که مشاهده می‌کنید در این دوره از صفر صفر شروع شده و با جزئیات بالا و نکات زیاد شروع به آموزش کردیم و هر قسمت را به صورت ویژه آموزش دادیم.
دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط شایان تنهایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,439,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی