اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در نگارش مقالات
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در نگارش مقالات

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در نگارش مقالات، شما را واقعاً در مسیر مقاله‌نویسی سریع‌تر می‌کند. استفاده از این ابزارها در حین پژوهش و نگارش مقالات، فوق‌العاده توصیه می‌شود. خیلی از قسمت‌های پژوهش ما گاهی به جایی می‌رسد که ممکن است ما را همان جا نگه دارد و دیدمان را نسبت به ادامه راه کوتاه کند. اما با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، هم می‌توانیم برای ادامه راه ایده‌یابی کنیم و هم می‌توانیم در نگارش محتوای مقاله نیز از آنها نهایت استفاده را ببریم. این دوره پس از مرور یک سری مقدمات کلی در مورد هوش مصنوعی و استفاده از آن در مقاله‌نویسی و همچنین بحث اخلاق در استفاده از هوش مصنوعی در مقاله‌نویسی، وارد بحث‌های جذاب کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی می‌شود. در فصل دوم کاربردهای جذاب chatgpt و در فصل سوم، دیگر ابزارهای هوش مصنوعی معرفی و کاربرد آنها نیز توضیح داده می‌شود. این آموزش هیچ اسلاید پاورپوینتی ندارد و تمام ابزارها به شکل عملی و کاربردی و با ذکر مثال توضیح داده شده‌اند. این دوره مناسب چه کسانی است؟  تمامی دوستانی که در مسیر مقاله‌نویسی وارد شده‌اند و می‌خواهند با استفاده از هوش مصنوعی در کار خود سرعت ببخشند.
دوره آموزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در نگارش مقالات دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین اقبالی شمس آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد ابزارهای هوش مصنوعی در نگارش مقالات را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی