اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رگرسیون خطی در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رگرسیون خطی در پایتون

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هوش مصنوعی امروزه به طرز عجیبی در حال پیشرفت است. این علم تا حد زیادی در تمامی حوزه‌ها اعم از پزشکی اقتصاد سیاست و... نفوذ کرده و آن را تبدیل به شغلی پر تقاضا کرده است. در این دوره دو مورد از شایع‌ترین انواع رگرسیون توسط زبان پرکاربرد پایتون بررسی می‌شود. یکی از مواردی که می‌توان از آن به عنوان الفبای یادگیری ماشین یاد کرد بحث رگرسیون و گرادیان نزولی است که در این دوره به‌صورت عملی آن را پیاده‌سازی کرده و در محیط کدنویسی به کار خواهیم گرفت. اکثر دوره‌ها این مبحث را توسط کتابخانه‌های موجود در پایتون بیان کرده و از جزئیات چشم‌پوشی کرده‌اند. برای پیاده‌سازی مباحث یادگیری ماشین و بهره بردن از آن در کسب‌وکارها مهندسین باید مدل‌ها را به صورت دقیق بررسی کرده و درک عمیقی از روابط ریاضی موجود پیدا کنند. ما در این دوره مباحث تئوری را به صورت کامل موشکافی کرده و از صفر تا صد به پیاده‌سازی رگرسیون خطی توسط زبان پایتون خواهیم پرداخت.
دوره آموزش رگرسیون خطی در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد شرافتیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رگرسیون خطی در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی