اطلاعات دوره
اشتباهات رایج در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس
مسیر آموزشی

اشتباهات رایج در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس

405,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 405,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:محسن خاکی4
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اشتباهات رایج زبانی یکی از موانع اصلی ارتقای نمره‌ی داوطلبان آزمون آیلتس در مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ محسوب می‌شود.  این اشتباهات عمدتا در ۳ حوزه شامل:  - Syntax- Pronunciation - Word Use   بوده و زمانی اتفاق می‌افتند که داوطلب هیچ آگاهی نسبت به آن‌ها ندارد و یا علی‌رغم داشتن آگاهی نسبت به اشتباه، قادر به ریشه‌کن کردن آن و تثبیت فرم صحیح در رایتینگ و اسپیکینگ نیست. در این وبینار تلاش بر این است که با تحلیل مهم‌ترین و رایج‌ترینِ این اشتباهات و معرفی راهکارهای لازم جهت رفع آن‌ها، به شما در مسیر افزایش نمره‌ی این دو مهارت کمک کنیم.
دوره اشتباهات رایج در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن خاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 405,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره اشتباهات رایج در رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

معین

عالییییی بودددد

مهدی

دوره عالی بود. شدیدا خواهشمندیم دوره لیسنینگ و ادامه دوره اشکالات رو برگزار فرمایید

پدرام

اینجا برای دوره زمان زده شده میخوام بدونم بعد از این مدت که خورده فیلم پاک میشه؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی