اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربردی اکتیو دایرکتوری (Active Directory)
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی اکتیو دایرکتوری (Active Directory)

1,579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 1,579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کاربردی اکتیو دایرکتوری (Active Directory) ویندوز سرور 2022، جدیدترین و یکی از جامع‌ترین دوره آموزش تصویری اکتیو دایرکتوری است که بر اساس آخرین سیستم‌عامل شرکت مایکروسافت، به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به شما کمک می‌کند تا بتوانید مفاهیم مرتبط با ساختار اکتیو دایرکتوری را به‌صورت کاربردی فرابگیرید. مباحث مطرح شده در آموزش Active Directory ، به‌صورت عملی ، سناریو محور و بر اساس تجربه مدرس، تهیه شده است و به همین دلیل در پایان این دوره جامع آموزش، شما توانایی لازم جهت نصب، راه‌اندازی، مدیریت و عیب‌یابی سرویس اکتیو دایرکتوری را پیدا خواهید کرد.در این دوره اموزشی،حداکثر تلاش شده است که اکتیو دایرکتوری به زبان ساده اموزش و تدریس گردد تا تمامی کاربران بتوانند بعد از گذراندن دوره سناریو ها را متناسب با نیاز سازمان های خود پیاده سازی نمایید آشنایی با دوره آموزش اکتیو دایرکتوری (Active Directory)  اکتیو دایرکتوری (Active Directory) یک پایگاه‌داده مرکزی است که امکان مدیریت متمرکز کاربران و منابع را برای مدیران شبکه فراهم می‌کند. در اصل Active Directory  حاوی اطلاعات مهمی در مورد محیط شبکه شما است که همگی بر روی سرور اکتیو دایرکتوری ذخیره شده است، از جمله اینکه چه کاربران و سیستم‌هایی وجود دارند و چه کسانی مجاز به انجام چه کاری هستند. اکتیو دایرکتوری بیشتر فعالیت‌هایی که در محیط IT شما انجام می‌شود را کنترل می‌کند. به طور خاص، این اطمینان را می‌دهد که هر فرد همان شخصی است که ادعا می‌کند (احراز هویت)، و بعد دسترسی لازم را به آن شخص می‌دهد. هدف از دوره آموزش اکتیو دایرکتوری (Active Directory) چیست؟ فراگیری اکتیو دایرکتوری جز بایدهای هر مدیر شبکه است و هر مدیر شبکه به‌نوعی برای راه‌اندازی سرویس‌های اصلی شبکه به این سرویس مهم مایکروسافت نیازمند است. هدف اصلی از دوره آموزش اکتیو دایرکتوری آشنایی و تسلط بر مفاهیم و موضوعات و مشکلات مرتبط با سرویس اکتیو دایرکتوری در ویندوز سرور بوده تا در انتهای دوره دانشجو توانایی و تسلط لازم جهت نصب، راه‌اندازی و عیب‌یابی این سرویس را در محیط کاری خود داشته باشد. مخاطبین آموزش  Active Directory چه کسانی هستند؟ طیف متقاضیان این دوره آموزشی تمامی فعالین در حوزه فناوری اطلاعات از جمله، کارشناسان شبکه، متخصصین دیتاسنترها، مشاورین شبکه و زیر ساخت، پشتیبان شبکه‌های کامپیوتر و تمام کسانی است که علاقه‌مند به مباحث مرتبط با ویندوز سرور و ساختار اکتیو دایرکتوری ویندوز سرور هستند. سرفصل‌های جدیدترین دوره آموزش اکتیو دایرکتوری چیست؟ سرفصل‌های و مطالب جدیدترین دوره Active Directory  به شرح زیر است : مقدمه و اشنایی با اصطلاحات و ساختار اکتیو دایرکتوری اموزش کامل نصب و راه‌اندازی اکتیو دایرکتوری (ADDS)  اشنایی با انواع یوزرها ، کامپیوتر ها و گروه ها و ساخت و مدیریت انها در اکتیو دایرکتوری  آموزش راه‌اندازی RODC ،استفاده از Recycle Bin و حذف کامل DC ها  پیاده‌سازی کامل Parent-Child و Trust در شبکه Domain آموزش جامع FSMO Role ها در اکتیو دایرکتوری آشنایی با Site و آموزش کامل پیاده‌سازی آن آموزش گروپ پالیسی Group Policy در ساختار اکتیو دایرکتوری
دوره آموزش کاربردی اکتیو دایرکتوری (Active Directory) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا مصلحی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی اکتیو دایرکتوری (Active Directory) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی