اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول مدیریت مالی و نسبت‌های مالی
مسیر آموزشی

آموزش اصول مدیریت مالی و نسبت‌های مالی

869,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 869,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره اصول مدیریت مالی و نسبت های مالی، به طور کلی به موضوع مدیریت مالی در بنگاه های اقتصادی می پردازد و به این مسایل پاسخ می گوید:  یک شرکت برای موفقیت در فعالیت اقتصادی خود، به چه دانشی در موضوع مالی و به چه اطلاعاتی از فضای فایننس پیرامونی خود احتیاج دارد؟ مدیر مالی در یک شرکت موفق، چه دانشی دارد؟ چه ویژگی هایی دارد؟ ⁃به یک کیس خاص با جزییات زیادی خواهیم پرداخت: شرکت اپل در ایالات متحده، که به شدت موفق و کارا، در چی ۴۷ سال حیات خود، از بازارهای مالی و فضای فایننس اطراف خود، به ایده ال ترین شکل ممکن استفاده کرده است. به این سوال خواهیم پرداخت که بازارهای مالی به طور مشخص چه نقشی در موفقیت یک شرکت بسیار بزرگ مانند اپل، دارد؟ هدف از تاسیس یک بنگاه اقتصادی چیست؟ ⁃ در بازار جهانی مانند وال استریت، چگونه تعداد بسیار زیاد سهامداران با سلایق مختلف، عملا شرکت را به مشکل نمی اندازد؟ شرکت چگونه از بین این حجم از سلایق مختلف، راه موفقیت خود را تعیین می کند؟ ساز و کار و رمز و راز این موفقیت برای شرکت های بزرگ امروزی چیست؟ ⁃ سرمایه گزاران خطرپذیر چه موسساتی هستند؟ چگونه فعالیت می نمایند و چه سرویس خدماتی به شرکت ها ارایه خواهند داد؟ ⁃عرضه اولیه در بازار سرمایه چیست؟ منافع ان برای شرکت چیست و چگونه می توان با یک سرمایه گزاری مناسب در یک عرضه اولیه، به منافع بزرگی دست یافت؟ همچنین در این درس نسبت های مالی در شرکت ها خواهیم پرداخت. نسبت‌های مالی ابزارهایی هستند که شرکت‌ها و سازمان‌ها از آن‌ها برای ارزیابی وضعیت مالی خود استفاده می‌کنند. این نسبت‌ها اطلاعاتی درباره عملکرد مالی، پایداری، ریسک و ساختار مالی شرکت را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال: 1. نسبت‌های سودآوری: شامل نسبت سود ناخالص به فروش و نسبت سود خالص به دارایی‌ها می‌شود. 2. نسبت‌های ریسک: مانند نسبت بدهی به حقوق صاحبان سهام یا نسبت تغییرات درآمد به تغییرات هزینه‌ها. 3. نسبت‌های فعالیت‌ها: شامل نسبت دوره تسویه به تعداد روز فروش و نسبت دوره تسویه به تعداد روز خرید. 4. نسبت‌های ساختار مالی: به عنوان نمونه نسبت بدهی به حقوق صاحبان سهام و نسبت دارایی به بدهی. استفاده از این نسبت‌ها به تجزیه و تحلیل وضعیت مالی و اتخاذ تصمیم‌های استراتژیک کمک می‌کند.
دوره آموزش اصول مدیریت مالی و نسبت‌های مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن بهرام‌گیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 869,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مدیریت مالی و نسبت‌های مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی