اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تولید محتوای متنی
مسیر آموزشی

آموزش تولید محتوای متنی

339,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 339,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یادگیری مهارت تولید محتوا متنی به دردتون میخوره اگر:  اگر عاشق ایده‌سازی و خلق‌کردن یه چیز یا بهتر بگیم یه پیام و تبدیلش به پول و شهرت و تأثیرگذاری روی دیگران هستید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛ اگر مثل من از کار کارمندی به‌شدت متنفرید و برعکس عاشق سبک‌کاری فریلنسری و کارکردن با پیژامه از تو خونه، سفر، کافه، پارک یا … یا از هر جای دیگه و تو هر زمان و مکانی هستید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛   اگر قصد مهاجرت به یه کشور دیگه رو دارید و می‌خواید یه مهارتی یاد بگیرید که بتونه بهتون کمک کنه تو اون کشور درآمد دلاری داشته باشید و در کنار تحصیل بتونید یه شغل درآمدزا هم داشته باشید یا حتی تو اون کشور جدید شغل تولید محتوا رو انتخاب کنید و ادامه بدید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره؛ {میدونید که تکنیک‌ها و ترفندهای تولید محتوا صرفاً محدود به زبان فارسی نیست و یه مهارت بدون مرز هست و میتونید تو هر زبانی از اونها استفاده کنید و با دونستن زبان مقصد میتونید محتوایی به اون زبان تولید کنید}   اگر سایت خودتون رو راه‌اندازی کردید و برای سایت‌تون به یه سری محتواهای باکیفیت و ارزش‌آفرین نیاز دارید و دوست دارید خودتون برای کسب‌وکار یا سایت خودتون تولید محتوا کنید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره. اگر در حال حاضر مشغول یه کاری هستید یا دانشجو هستید، ولی دوست دارید یه شغل دومی هم داشته باشید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره. اگر در حال حاضر یه مادر یا پدر خونه دار هستید و می‌خواید در کنار یه والد خوب‌بودن و بچه‌داری یه کار پاره‌وقت درآمدزا هم داشته باشید، یادگیری تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.    اگر این روزها حس می‌کنید که گرفتار جبر جغرافیا شدید و تو یه شهر یا روستای دورافتاده زندگی می‌کنید که دسترسی به هیچ شرکت یا کارخونه ای ندارید که کاری برای خودتون پیدا کنید، دوره تولید محتوا 100% به دردتون میخوره.
دوره آموزش تولید محتوای متنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ناتاشا جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 339,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تولید محتوای متنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی