اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نوآفرینی مدل‌های کسب‌وکار بیمه‌ای
مسیر آموزشی

آموزش نوآفرینی مدل‌های کسب‌وکار بیمه‌ای

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:صادق نوابی0
  • زمان:6 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دیجیتالی‌شدن و نوآوری در مدل کسب‌وکار دو عبارتی هستند که این روزها در بسیاری از صنایع، از جمله صنعت بیمه، زیاد می‌شنوید. در بازار بیمه ایران نیز کمتر کسی است که تا کنون اهمیت این دو را باور نکرده باشد. اما هنوز در میان شرکت‌های بیمه شاهد نوآوری‌های مهمی در مدل کسب‌وکار نیستیم. در اکوسیستم استارتاپی نیز تنها بازار تجمیع‌کننده‌ها (وب‌سایت‌های مقایسه قیمت) داغ است. واقعیت این است که نوآوری در مدل‌های کسب‌وکار پرریسک و دشوار است، نیاز به شناخت عمیق از حوزه‌های مختلف کسب‌وکار و نیاز به مهارت در تحلیل و طراحی دارد. درست است که شانس بر موفقیت شما اثر دارد، اما باید بدانید که چطور می‌توانید خود را در معرض خوش‌اقبالی قرار بدهید و البته باید بتوانید ارزیابی کنید که چه چالش‌هایی در برابر شما قرار دارد.  این دوره آموزشی بر اساس آخرین یافته‌ها در صنعت بیمه، طراحی شده است تا شما را برای فرایند نوآوری در مدل‌های کسب‌وکار بیمه آماده کند. چه از کارکنان شرکت‌های بیمه موجود در بازار باشید، چه کارآفرینی باشید که رؤیای دگرگون‌کردن این صنعت را دارد، چه سرمایه‌گذار خطرپذیری باشید که می‌خواهد شانسش برای موفقیت را حداکثر کند، این دوره با افزایش دانش شما در مدل‌های کسب‌وکار جدید بیمه‌ای و افزایش مهارت تحلیلی شما کمک می‌کند تا در مسیری که در پیشرو دارید موفق‌تر باشید.
دوره آموزش نوآفرینی مدل‌های کسب‌وکار بیمه‌ای دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط صادق نوابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نوآفرینی مدل‌های کسب‌وکار بیمه‌ای را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی