اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها
مسیر آموزشی

آموزش تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها

869,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 869,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره تحلیل مالی و اقتصادی پروژه ها از مهمترین موضوعات Project Analysis می باشد. تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها فرآیندی است که به منظور ارزیابی جوانب مالی و اقتصادی یک پروژه صورت می‌گیرد. هدف اصلی این تحلیل، بررسی جوانب مالی پروژه به منظور تصمیم‌گیری‌های مبنی بر سرمایه‌گذاری، تخصیص منابع مالی و پیش‌بینی بازده اقتصادی آن است. تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها شامل موارد زیر می‌شود: 1. تخمین هزینه‌ها و درآمدها: در این مرحله، هزینه‌های پروژه به دقت تخمین زده می‌شوند و درآمدهای پیش‌بینی شده برای دوره‌های آینده مشخص می‌شود. این شامل هزینه‌های سرمایه‌گذاری، هزینه‌های عملیاتی و درآمدهای ناشی از پروژه می‌شود. 2. تحلیل هزینه‌ها و فواید: در این مرحله، هزینه‌ها و فواید موردی که به دست آورده شده است، با یکدیگر مقایسه می‌شوند. این مقایسه شامل مفهوم‌هایی نظیر ارزش خالص حاضر (NPV)، نرخ بازگشت داخلی (IRR) و دوره بازگشت سرمایه (Payback Period) است. 3. تحلیل حساسیت: در این مرحله، تأثیر تغییرات در پارامترهای مهم مانند هزینه‌ها، درآمدها، نرخ تخفیف و... بر نتایج مالی و اقتصادی پروژه بررسی می‌شود. 4. تحلیل مخاطرات: ارزیابی مخاطرات مالی و اقتصادی که ممکن است بر پروژه تأثیر بگذارند، انجام می‌شود. این تحلیل می‌تواند شامل تأثیرات ناشی از تغییرات قیمت‌ها، تغییرات اقتصادی، تحریم‌ها و سایر عوامل باشد. 5. تحلیل اقتصادی: در این مرحله، تأثیرات پروژه بر اقتصاد و جامعه مورد بررسی قرار می‌گیرد. این شامل تأثیرات اشتغال‌زایی، تولید داخلی، افزایش تولید و سایر اثرات مستقیم و غیرمستقیم است.
دوره آموزش تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محسن بهرام‌گیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 869,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحلیل مالی و اقتصادی پروژه‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی