اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کامل مبانی Apple Mac برای مبتدیان
مسیر آموزشی

آموزش کامل مبانی Apple Mac برای مبتدیان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Colin Marks0
  • زمان:3 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره راهنمای مبتدیان برای سیستم عامل Apple Mac را ارائه می دهد. با کمک این دوره از Apple Mac جدید خود بیشترین بهره را خواهید برد. دوره سیستم عامل Apple Mac برای مبتدیان با در نظر گرفتن ذهنیت مبتدی از سیستم عامل Apple Mac طراحی شده است. دوره سیستم عامل Apple Mac به گونه‌ای طراحی شده که شما را از مبتدی تا پیشرفته راهنمایی می‌کند تا بتوانید بیشترین بهره را از Apple Mac خود ببرید. این دوره می‌تواند برای کسی که تازه با Apple Mac آشنا شده، به عنوان مقدمه‌ای بر سیستم عامل مک در نظر گرفته شود. این آموزش‌‌ها را می‌‌توان به‌ عنوان یک دوره بازبینی برای ارتقای سرعت سیستم‌ عامل مک استفاده کرد. دوره مبانی Apple Mac همچنین برای کسی که دانش ویندوز را دارد و در سیستم عامل مک تازه کار است، بسیار عالی است. این دوره برای چه کسانی مناسب است: مبتدیان در سیستم عامل Mac OS کسی که با سیستم عامل مک کار می‌کند و می‌خواهد به مورد دیگری نیز دسترسی داشته باشد. کسی که مایل به یادگیری است.
دوره آموزش کامل مبانی Apple Mac برای مبتدیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Colin Marks مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل مبانی Apple Mac برای مبتدیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی