اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اکسل از صفر
مسیر آموزشی

آموزش اکسل از صفر

579,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 579,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار اکسل یکی از کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اداری و از مجموعه نرم‌افزارهای آفیس است. قابلیت‌های بی‌شمار این نرم‌افزار و سهولت در استفاده از آن، قابلیت‌های آن در تحلیل داده‌ها و... باعث شده این نرم‌افزار از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. یادگیری این نرم‌افزار برای پرسنل اداری، مهندسین، مدیران، کارشناسان و... بسیار توصیه می‌شود. اکسل، از جمله مهم‌ترین نرم‌افزارهای مورد مصاحبه کاری نیز است. در این راستا و جهت آشنایی از صفر با این نرم‌افزار این دوره طراحی شده است. در این دوره شما با قابلیت‌های اصلی اکسل آشنا خواهید شد، ابزارها، فرمان‌ها، منوها، زیر منوها و... بررسی و آموزش داده خواهد شد. در این دوره سعی شده است تمامی موارد ابتدایی و موردنیاز شما در محیط کارآموزش داده شود (به‌عنوان‌مثال نحوه ایجاد جداول، ساختارمند کردن آنها، تنظیمات پرینت، گزارش‌های خودکار بدون استفاده از فرمول‌نویسی، ترسیم نمودارهای داینامیک بدون نیاز به فرمول‌نویسی و...)
دوره آموزش اکسل از صفر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ایرج چائی اصل تبریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 579,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اکسل از صفر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی