اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر
مسیر آموزشی

آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Jeff Bloomfield0
  • زمان:27 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره به شما کمک می‌کنیم تا در مورد مشکلات و اهداف تجاری مشتری خود، بینش کسب کنید و از این بینش‌ها برای راهنمایی سؤالات فروش خود استفاده کنیم. بنابراین شما می‌توانید با پرسیدن سؤالات درست، ارتباط ایجاد کنیم، اعتبار ایجاد کنیم و به‌علاوه، در مورد عمیق‌تر کردن و ادامه مکالمه، برای تعاملات فروش موفق‌تر و روابط طولانی‌تر، مشاوره دریافت کنید. همچنین تو این دوره کمکتان می­کنیم چیزهایی بکار ببرید که برای مشتریان بیشترین اهمیت را دارند تا بتوانید سؤال‌هایی مطرح کنید که مشتریان از جواب‌دادن به آن‌ها حس خوبی داشته باشند و به مشتری کمک می‌کند بفهمد شما آنجا هستید که واقعاً کمکش کنید، نه اینکه فقط صرفاً یک چیزی به آن بفروشید!
دوره آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Jeff Bloomfield مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سؤالات خوب برای فروش بهتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی