اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro)
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro)

1,219,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 1,219,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش مقدماتی پریمیر پرو چیست؟ دوره آموزش مقدماتی پریمیر پرو به شما نحوه استفاده از نرم‌افزار ادوبی پریمیر پرو برای ویرایش و تدوین انواع ویدیو آموزش می‌دهد. پریمیر پرو یک نرم‌افزار قدرتمند و حرفه‌ای برای ساخت و تولید فیلم‌های سینمایی، تبلیغاتی، آموزشی و شخصی است. با یادگیری پریمیر، شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را وارد کنید، برش بزنید، افکت‌ها و ترنزیشن‌های مختلف را اعمال کنید، صدا را ویرایش کنید و خروجی با کیفیت بالا بگیرید. هدف از برگزاری دوره آموزش مقدماتی پریمیر پرو چیست؟ هدف از برگزاری این دوره یادگیری ساده و روان نرم‌افزار پریمیر پرو از پایه و بدون هیچ پیش‌نیازی جهت تدوین حرفه‌ای انواع فیلم‌های سینمایی، آموزشی، تبلیغاتی و شخصی، با استفاده از این نرم‌افزار قدرتمند است. این دوره برای چه کسانی مناسب هست؟ اگر شما علاقه‌مند به یادگیری تدوین ویدیو هستید و می‌خواهید با نرم‌افزار پرکاربرد و محبوب پریمیر پرو آشنا شوید، و یا قصد دارید به عنوان یک تدوینگر حرفه‌ای فعالیت کنید و از طریق تولید محتوای ویدیویی، خصوصاً در شبکه‌های اجتماعی کسب درآمد داشته باشید و مهارت خود را افزایش دهید، این دوره برای شما کاربردی خواهد بود.   
دوره آموزش مقدماتی پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین نفریه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,219,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی پریمیر پرو (Adobe Premiere Pro) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی