اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه
مسیر آموزشی

آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:Amr Abdelaziz0
  • زمان:4 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره، نقطه شروع شما برای یادگیری اصول زبان عربی مصری، دستور زبان و نحوه صحبت کردن مانند یک مصری است. دوره‌ای که مدرس توسعه داده است، عربی محاوره‌ای مصری (همچنین به عنوان Masry شناخته می‌شود) را از ابتدا به شما آموزش می‌دهد. برای شرکت در دوره به هیچ دانش قبلی لازم نیست. او روش فرانکو-عربی را برای نوشتن کلمات عربی با خط لاتین به جای عربی به شما آموزش خواهد داد. این روزها این سیستم، یک سیستم بسیار محبوب در کشورهای عربی است. بسیاری از مصری‌ها از این روش برای برقراری ارتباط با یکدیگر در واتس اپ و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک استفاده می‌کنند. مدرس دوره در آموزش‌های بعدی، شما را با یک فرآیند ساده گام به گام طراحی شده برای آموزش واژگان و قواعد دستوری که برای یادگیری نحوه صحبت کردن به عربی مصری نیاز دارید، آشنا می‌کند. مدرس برای کمک به درک نحوه ساختار جملات، از کدگذاری رنگی برای تمایز بین اجزای مختلف گرامری و کمک به یادآوری جزئیات خاص استفاده می‌کند. همچنین ترجمه‌ای از هر دو عبارت عربی و همچنین کلمات جداگانه را ارائه می‌دهد. این دوره به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود: بخش اول این دوره بر مهمترین جنبه‌های هر زبان تمرکز دارد: گرامر و واژگان و نحوه صحیح ساختن جملات با کلماتی که می‌شناسید. در پایان هر درس، دو منبع مهم را خواهید یافت: (1) چند تمرین برای اطمینان از اینکه آنچه معرفی شده را به درستی درک کرده‌اید. و (2) یک فایل صوتی که همه چیزهایی را که در آن فصل خاص پوشش داده شده مرور می‌کند، به طوری که می‌توانید آنچه را که یاد گرفته‌اید و هم گوش دادن و هم تلفظ خود را تقویت کنید. بخش دوم این دوره به طور کامل بر توسعه مهارت‌های گفتاری متمرکز است. این برنامه برای کمک به یادگیری و استفاده از جملات و عبارات رایجی طراحی شده است که مصری‌ها اغلب در موقعیت‌های مختلف از آنها استفاده می‌کنند. این دوره برای چه کسانی است؟ همه مبتدیان و افراد سطح متوسط
دوره آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Amr Abdelaziz مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان عربی مصری برای مبتدیان: گرامر و مکالمه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی