اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فستینگ متناوب: استراتژی سالم و قدرتمند برای تغذیه
مسیر آموزشی

آموزش فستینگ متناوب: استراتژی سالم و قدرتمند برای تغذیه

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :8 نظر3.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:Colin Holding3.5
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فستینگ متناوب برای هزاران سال توسط انسان‌ها تمرین شده است. دانشمندان اکنون فواید واقعی آن را برای سلامتی را درک کرده اند. در این دوره به فستینگ و سازگاری‌های تکاملی انسان‌ها و بسیاری از گونه‌های دیگر برای مقابله با اثرات کاهش کالری دریافتی، نگاهی دقیق خواهیم داشت. ما همچنین تاریخچه فستینگ و برخی از بزرگترین افرادی که از فستینگ برای سلامتی، انرژی و وضوح ذهنی استفاده می‌کردند را بررسی می‌کنیم. این دوره فستینگ متناوب، تاریخچه آن، افراد بزرگی که روزه گرفته‌اند و مزایای شگفت انگیز و علمی اثبات شده برای سلامتی و تندرستی برای داشتن زندگی طولانی‌تر، سلامت مغز، سلامت سیستم ایمنی، کنترل التهاب و کاهش و کنترل وزن را پوشش می‌دهد. لیست مزایای فستینگ متناوب بیش از این موارد است. این دوره همچنین به نحوه فستینگ یعنی بهترین پروتکل‌ها و دفعات فستینگ می‌پردازد. این دوره برای چه کسانی مناسب است: این دوره برای کسانی مناسب است که به سلامت و تندرستی علاقه دارند. این دوره به کسی که رژیم غذایی را امتحان کرده و در آن ناموفق بوده کمک خواهد کرد. این دوره به افرادی که علاقه مند به داشتن زندگی طولانی و سالم هستند کمک می‌کند.
دوره آموزش فستینگ متناوب: استراتژی سالم و قدرتمند برای تغذیه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط Colin Holding مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فستینگ متناوب: استراتژی سالم و قدرتمند برای تغذیه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی